Vad gör ni just nu? (2023)

Spelar gärna en match cs någon kväll!

1 gillning

Nix, det är ingen som är bekant.

Låter kul! Bara hojta :smile:

Kul att du valde just den byggsatsen. :joy:

1 gillning


Bara jag som handlar 8 på morgonen, men hade precis tagit alla mina levaxintabletter och då behöver jag ändå vänta en timma på att äta frukost.
Var lite pepp på att köpa ingredienser till pralinerna. Nu blev det inte så mycket ändå men känner mig riktigt peppad faktiskt!
Får hoppas jag orkar bara haha.

Tänkte göra puré på frysta hallon samt frysta jordgubbar. Kan sen dumpa detta i valfri gansche för smak.
Samt hasselnötter, rosta, göra karamell och sen köra det till ett pulver i matberedare för att sen dumpa i gansche.

Inspiration!

Känner mig lite mer som mig själv nu igen efter det gick bra för pappa i veckan.
Har helt stängt av allt och kände igår att jag började släppa och slappna av.
Så förhoppningsvis kommer det bli mycket inlägg med praliner framöver. :smile:

12 gillningar

Salming och frulle :heart_eyes:

9 gillningar

Underbart att starta dagen i tid ju!

Härligt att allt känns bättre nu :heart_eyes:

Ja eller hur? Förr var jag mer kvällsmänniska men jag älskar morgonen numera.
Lite segt att vakna 6 bara. :joy:

Ja det känns kanon, har dock kvar skit från covid men jag hoppas det ger sig snart så blir det 100% haha.

-20 nu så jag tror det blir till att vara mest inne i dag. Youtube, varm dryck och fixa till i pannrummet. Fick en hurts i veckan så nu har jag två så jag kan lägga en skiva över och få en bra arbetsbänk.

6 gillningar

:cold_face:

1 gillning

Billigaste barnvakten. :rofl::rofl:

Dyraste skulle jag säga, slutar alltid med sjuka barn efter ett besök där på vinterhalvåret :joy:

3 gillningar

Kom hem igår efter en vecka med kombinerad SÖF/KFÖ (försvarsövning). De sista dagarna genomsökte, tog ocg bevakade vi nerlagda City Gross/Leo’s lekland/ÖoB i Bromma med hela bataljonen. Det blev en kort paus vid Bromma Blocks på onsdag förmiddag till besökarna av köpcentrets stora förvåning när alla fordon parkerade där för uppsamling inför sista rycket in mot CG. Bandgående fordon går lite lika snabbt som hjulgående också ville man inte störa morgontrafiken med en väldigt lång kolonn av militärfordon som civilister inte får bryta, vilket de ofta omedvetet gör.

Idag ska jag inte göra något alls mer än att äta, se på TV, kolla in BF-tips och sova.

6 gillningar



Gjort jordgubbspuré och hallonpuré.
Får se hur länge det håller i kylen om jag inte orkar idag men luktar gott i alla fall. :smile:
Kanske lite för somrigt med jordgubbe haha.

6 gillningar

Lite avkoppling.

5 gillningar

Varför sitter man i bilen när barnen tränar/spelar? Vill an inte pusha på lite och se hur det går?

Troligtvis är han inte välkommen! :rofl: Spelade hockey fram till jag var 20, och jag vägrade att mina föräldrar kolla på träningarna...

2 gillningar

Då är det billigare med Sevis, han nöjer sig med en platta eybro :rofl:

2 gillningar

Om det är match kollar jag. Om jag är på plats vill säga, vilket jag är ca 90 procent av gångerna. Men med tre till fyra träningar per vecka och där en del träningar mest är fysik och teknik är bilens lugna vrå att föredra. Eller som jag oftast gör, åker hem mellan lämna och hämta.

3 gillningar

Då kan de ju ta bussen. :joy: :joy: