Vad gör ni just nu? (2023)

Förra veckan kom det ut en Wagyubiff på utförsäljning på jobbet. En kund som ångrade sig.:sweat_smile:
Men biten var på 5kg så lite svårt för en person att köpa så var flera som gick ihop på kontoret och köpte den. Dom betalade 500:-/kg. :sunglasses:

1 gillning

Njuter av kanke den sista burken Stark Fergesa från Plivit som finns där ute i butikerna.
Älskar denna på korv med bröd till exempel.
Hittade en burk på Coop men den verkar inte tillverkas länge. Synd på något så gott.

2 gillningar

Blev det en bit för dig?

Nej tyvärr. Fick reda på det för sent.

Det var ett bra pris. Jag har några bekanta i grossistleden här i Stockholm så vi får ibland möjlighet att köpa till ”special price, only for you” :sweat_smile:.

4 gillningar

Vad är det för något? Nåt liknande ajvar?

Du får väl håll koll på Instagram. Tror jag dyker upp där sen

1 gillning

Håller koll på tv:n men ser er inte. Streaka på 18e i dagens sista match!

Tar mig en stubbe.

7 gillningar


Här förtärs det glass

10 gillningar

Nu såg jag dig :smiley:

1 gillning

Frun skriver lite på sin master, så vi andra leker lite :blush:

4 gillningar

Åkersberga?

Nej, Bönan eller närmare bestämt Engeshöjden här i Gävle :slight_smile:

Sjukt likt ett ställe i Åkersberga där en polare bor!

1 gillning

Jaha, då längtar man till Måndagen. :joy::joy:

7 gillningar

Gjorde en vacker tavla till frugan. Fick himlande ögon, en suck och sedan ett ansiktsuttryck som skriker uppgivenhet.

Själv tyckte jag den blev bra och grabben ramlade av stolen och låg och garvade i fem minuter så måste nog ändå säga att den blev en succé.

Får väl varna för NSFW men är ju ändå lördag så den som jobbar får nästan skylla sig själv.

7 gillningar

Perfekt en lördag eftermiddag😅.

Är det inte särskild prislista för att åtgärda det kunderna själva har förstört :joy:

1 gillning

Är det de du ska göra sen? Eftersom frugan inte var så imponerad. :joy:

100% :joy: