Vad gör ni just nu? (2023)

Tycker inte det är så stor skillnad i Firefox.

Tack! Det är precis det jag försökt säga sisådär 100 gånger genom åren här i Bubblan. :crazy_face:

Jag ser ingen skillnad? Haha

1 gillning

Får nog säga att jag inte heller såg någon skillnad. :eyes::sweat_smile:

1 gillning

Fattar heller inte grejen med DiscourseHub, har en safarigenväg på hemskärmen till Bubblan, funkar mycket bättre. Går man via disco så måste man "logga in" varje gång.

1 gillning

Det behöver inte jag :slightly_smiling_face:

Kollar på Ryder Cup hemma i soffan och är avis på kollegorna som är på plats i Italien (jag kollar på dig @Freddeuce )

1 gillning

Loggat in en gång och sedan aldrig igen :sweat_smile:

Hämtat upp specialbeställt kött. Japansk Wagyu A5(japansk klassificering). Ska ”avsluta” grillsäsongen ikväll.

16 gillningar

Vart var det du bodde nu igen? Och ska vi säga 19:00?

3 gillningar

Fått ca 20kg päron av en kollega så nu kokar jag mos på dem. Slängde även i några äpplen från det egna trädet.

Får se hur det här blir då.

9 gillningar

Du tar med pizzaugnen o ananas o banan va? :joy:

Isåfall enbart för att lägga mig själv i ugnen :joy:

Fast vem behöver ugn när man har iPhone 15? :joy:

1 gillning

När ska man ramla in? :nerd_face:

Jag har alltid en gammal fransyska att kasta in i leken när man får oväntat besök av Bubblare..:wink::grin:

2 gillningar

Svamptur

11 gillningar

Någon som är en fena på Facebook? Det dök upp en funktion som heter ”Åren går” som hade en bild på ena barnet som liten och så fans det en tom ruta där man kunde lägga till en bild på barnet nu. Ganska gulligt. Nu skulle jag vilja göra det på alla barnen, ett och ett, men vet inte om det går att själv få fram den funktionen? Någon som vet?

Samma här, loggade in med Pattern-konto. Kört appen sen de första veckorna :smiley:

1 gillning

Skall du grilla den?:sweat_smile:

1 gillning