Vad gör ni just nu? (2023)

Lite sent att odla chili? Vi har ju så kort sommar så de brukar man alltid få förodla inne för att sedan ta ut under sommaren.

Har fått ett gäng uppdrivna plantor, så de borde börja bära frukt i augusti ungefär. Sen får man övervintra dem inne över vintern. Det får bli som det blir, tycker det bara är kul med lite mer grönt på balkongen o vill inte ha fler blommor.

1 gillning

Ah då är det lugnt, trodde du skulle börja från scratch! Ser toppenmysigt ut på ballen!

Tack! Nu förtjänar jag nog en kall eller två, blev ju alldeles matt efter detta :sweat_smile:

1 gillning

Garanterat minst två!

1 gillning

Bra spridning på bea :+1:

1 gillning

Jäklar vad många som har snygga ballar här..:sunglasses::sweat_smile:

Vad betyder på ballen, för en skåning som tolkar det på Stockholmska så blir det lite tokigt :blush:

Det är ju en dialektal resa att vara på Bubblan så man får lära sig vad saker betyder på de olika ställena. Lite som att säga i Stockholm att jag har fått fett fläckar på mina byxor blir ju något helt annat i Malmö. :joy::joy::joy:

2 gillningar

Inget värre än ett gäng killar som berömmer varandras ballar :man_shrugging:t3:

Har valt att tolka ballen som
Balkong, annars blir det lite så där oroväckande stelt för här där jag bor betyder ballen något helt annat

5 gillningar

Kan du denna på Skånska då, du som gillar mat :blush:

Hynsa glytt med stolpa päror

:slightly_smiling_face:

Här i Skåne blir det ju då röven bedömmer :blush:
Vem av er har snyggaste då :wink:

Borde ju vara kyckling med pommes. :joy::joy:

1 gillning

Klockrent :smile:

Strax ta hand om disken men lite musik och något gott att dricka innan :blush:

4 gillningar

Här i Göteborg blir det, ja…självaste gentleman sausage som Jeremy Clarksson hade beskrivit det

1 gillning

Tim på GMA där nämner de att Vision var på g 2016.

Var i Göteborg med familjen i helgen. Efter middagen så gick vi en runda och kom till Poseidon statyn. Dottern på 9 år säger då på ren Engelska "His private parts are very realistic" Ja vad svarar man på det :smile:

Otroligt om de utvecklat i 7 år och ännu inte redo för marknaden. Inte konstigt att produkterna är dyra, gäller att täcka upp för innovationen :smile:

Att du ids kommentera då det bara är skit.

2 gillningar