Vad gör ni just nu? (2023)

Ledig idag och det hörs ju namnet att man då ska vara ledig..:sunglasses:. Sitter med en kopp kaffe och funder på om jag ska äta lunch hemma eller åka ut och käka lunch? Sedan kanske någon av bilarna ska tvättas. Men vi får se om jag hinner det..:sweat_smile:

4 gillningar

Inga fler skator att jaga inomhus? :open_mouth:

1 gillning

Luftfjädring?

Det hoppas jag verkligen inte. Mitt hjärta klarar bara en sådan handels per månad..:sweat_smile:

Jag använde nyss airdrop för första gången efter två år som Macanvändare.

4 gillningar

Tvättat bilen


11 gillningar

En av få bilar som faktiskt ser bra ut i en sån skrikig färg. Det har verkligen hänt något med Peugeots designspråk de senaste åren, tycker de flesta av deras modeller är riktigt snygga nu. :slight_smile:

1 gillning

Låter som beslutet borde vara tvättabilen och äta lunch på E4 Baren

2 gillningar

Låter som en ganska bra plan..:grin:

1 gillning

Nix.

Har bara kört runt kvarteret så det är lite för kort för att ha en uppfattning. Kör så lite som möjligt med kundbilarna så inget händer.

Men behöver du aldrig provköra bilarna för att lyssna efter missljud eller för att kolla om bilen drar snett eller såna saker?

Skumt beteende.. nästan lite stalker varning.
Eller så är han bara otroligt dålig på att lyssna och i extremt behov av uppmärksamhet.

Har med dottern på jobbet idag. Blev en sallad i kungsan och då kom TV4 förbi och intervjuade oss om nationaldagen och Zlatan. Ska tydligen sändas på nyhetsmorgon imorgon och dottern är överlycklig haha.

11 gillningar

Men när du monterar drag behöver du inte testa med ett släp då? Eller har du någon test mojäng för det ? :stuck_out_tongue:

1 gillning

Nationaldagen och slatan??? Vad har de gemensamt?

Skumt beteende absolut men tror inte jag behöver oroa mig för stalkerbeteende.
Men man vet ju aldrig såklart….

Förutom att han beter sig konstigt så tror jag han är harmlös.

Hahaha vad upprörd du låter =) Det var två separata frågor, dels om att han lade skorna på hyllan och sedan om nationaldagen.

2 gillningar

Jo han är säkert harmlös. Blir ju även extremt i text och när det koncentreras ner till ett par meningar.

Jag gillar inte slatan. Inte som fotbollspelare i alla fall.