Vad gör ni just nu? (2023)

Haha… sitter och har dåligt samvete för att jag bara svarade med ett ”japp” efter att han när jag inte svarade frågade om jag ”spelar vid min dator”.
Tror inte jag skulle palla att blocka utan att känna mig sämst. :joy:

2 gillningar

Blev så sura miner sist så :rofl::rofl::rofl:

2 gillningar

Avslutar helgen :ok_hand:t2:

5 gillningar

Den där ska du hålla kort. Eller blockad.

4 gillningar

Vårt tavelprojekt pågår. Vi har under ett år köpt lite tavlor som vi nu ska sätt upp. Vi saknar en eller två men till slut blir det tråkigare med ganska kala väggar jämfört med att få det exakt som man vill. De som ligger på golvet ska troligen upp i den ordning de ligger. Det är ca 3 m från kan till kant. Jag är inte helt nöjd, men jag tror det duger. En regnig dag när både jag och hustrun är på humör ska de nu upp på väggen.

4 gillningar

Med tanke på tidigare visade bilder så kanske det är läge att skaffa ett vattenpass också? :joy::joy:

1 gillning

Du får ge den lite vård. Ser ut vara mycket damm . :slight_smile:

Grön laser :nerd_face:

2 gillningar

Det var tangentbordet som samlat damm. Inte använt det på länge.

1 gillning

Verkar vara något knas där uppe, blocka är nog det bästa.

1 gillning

I vårt hem är det inte hur det ser ut när vi hängt upp dem som är problemet utan snarare uppstår en del vimmelkantighet efter att vi har dansat eller sonen spelat fotboll i vardagsrummet..:sweat_smile:

Då är det läge för dubbla krokar/spik. :joy:

1 gillning

Blev sugen att fortsätta detta äventyr sedan en kollega nämnde att han spelade det i veckan.

10 gillningar

Jag måste ta tag i det också.....

71% story completion, så jag hoppas att det är några timmar kvar än.

1 gillning

Bestäm dig för vad du vill. Om du vill fortsätta träffas så fråga honom direkt vad han vill.
Jobbigt, men i detta fall verkar det vara vad som krävs.

Finns ingen anledning, vi har inte träffats på mer än ett halvår.
Jag har hela tiden känt att det inte finns en anledning speciellt efter han sa att han bara ville träffas som vänner.

Jag hör aldrig av mig till honom men han gör det till mig och då med någon screenshot på hur duktig han varit med cyklandet eller något annat ointressant.

Samtidigt använder han hela tiden mina teckningar, målningar eller foton som bakgrund på sin telefon och han köpte samma klocka som mig osv….

Sa till honom för ett tag sedan att jag framöver kommer försöka börja dejta igen, då bytte han samtalsämne.

1 gillning

Ledig denna måndag så jag putsade fönstren. Trist jobb men behöver göras varje år i princip.

4 gillningar

Monterar drag på en EV6.

10 gillningar

Har du haft möjlighet att provköra den? Rätt trevlig för att vara elbil faktiskt, väldigt trevlig för att vara Kia.

1 gillning