Vad gör ni just nu? (2023)

De har ju rea nu på Sonos :ok_hand: Alltså jag lovar dig att den är värd sitt pris. Otroligt maffigt ljud som man kan bära med sig och ett bra batteri med. Brukar ofta ha med min I köket och spela från den trots att jag är omringad av massor av andra sonoshögtalare hemma.

5 gillningar

Du får maila Yakup i källaren. :joy::joy::joy:

Det var bara det där med priset. Zipp 2 ligger inte långt efter och en begagnad kostar 1000-1500. Å andra sidan finns det få begagnade Zipp 2 där ute..:sob:

Han vill ha en begagnad så att han kan pruta. :joy::joy:

1 gillning

Här har du något kanske, kan ju alltid ge ett bud bakom kulisserna då han inget bud fått än.

Släpp Zipp nu och kom över :heart:

1250 i rabatt nu ju!

2 gillningar

Jag har haft min sen jag var typ 18 år. Sitter i fortfarande 18 år senare. Vet inte ens varför jag har den, men den har fått varit kvar. :joy:

1 gillning

Köar :roller_coaster:

7 gillningar

Följer den där. Men man kanske kan ge ett bud under hand…

Jag har haft en tidigare som jag tog ut för 15 år sedan, minns inte riktigt varför.

Lite sugen är jag, får erkännas. Lånade en förra sommaren och gillade den mycket. Men priset i förhållande till min användning(poddar till 95%) är lite saftigt.

Gött att dom säljer dricka och godis mitt i kön :smile:

Ja verkligen utstuderad placering av den kiosken :grinning:

Grillar.

12 gillningar

Rensat i växthuset och pallkragarna utanför.




11 gillningar

Tror jag skall köpa en sådan här. Då kan jag spela ut grannarna. Varför behöver all spela/lyssna på musik hela tiden. Och gärna så högt så alla andra kan höra vilken fantastisk musiksmak dom har.

1 gillning

Om du ska ha den till något mer än att djävlas med grannarna är 6h batteri ganska lite på en sådan högtalsre

Jag tror att dom har lynchat mig innan batteriet är slut :rofl: :rofl:

1 gillning


Tar en öl :beer: och inser att jag är sjukt rostig på mixandet bakom skivspelarna..

6 gillningar

Kan du inte spela in gräsklipparljudet och spela upp det för dem under några timmar när de klippt klart?

1 gillning