Vad gör ni just nu? (2023)

Piercing i en bröstvårta. Det gjorde lite ont.

Är inte det liksom meningen med den typen av piercing?

Är på Hökarängens dag. Sonen har fått se på dockteater, hoppat hoppborg och målat på duk. En artist uppträder med harpa och drömsk sång om psykisk ohälsa kryddad med en del humor. Vi har ätit lunch och fikat.

En bra dag.

3 gillningar

Är det Maria S som spelar harpa?

Vad härligt.

Ni som är i Stockholmsområdet kan besöka Gärdet där försvarsmakten fira 500 år.

Där kan ni även hälsa på mina kompisar i föreningen Proknekt som har ett härläger där.

3 gillningar

De gestaltar den ryska arméns förmåga när de möter en modern krigsmakt..? :sunglasses::sweat_smile:

1 gillning

Vilken klubb av kärlek man hamnade i..:smiling_face_with_three_hearts:

14 gillningar
1 gillning

Första gången jag sitter ned idag och ölen var otroligt god nu :heart_eyes:

11 gillningar

Tack för påminnelsen :wink:

9 gillningar

Väla? En bekant piercade sig i naveln hos dem men fick åka och ta bort den när huden runt om började svartna, visade sig att de inte använt rena verktyg :sweat_smile: Hoppas det går bättre för dig :v:t3:

Någon som sitter på ett plusabbonemang och kan berätta vilka högtalare som är bäst enligt AB..:blush:

Marshall Emberton II

1 gillning

1490:- på Netonnet just nu. Blir sugen på ett heelt onödigt inköp :weary:

Usch då, låter inte så kul. Triangeln, Malmö, gick jag till.

Jag har åtta hål i öronen gjorda där vid olika tillfällen, utan några komplikationer, samma tjej som gjort alla. Jag hoppas det går bra denna gången också.

1 gillning

Den har inte ens AirPlay. Bara vanlig bluetooth.

2 gillningar

Fikar.

6 gillningar

Dottern börjar visa allt mer intresse för matlagning vilket jag fullkomligt älskar. Så hon har styrt en potatisgratäng med lite assistans från mig, skalat färsk majs och knoppat av sparrisen.

Snart ut till grillen och slänga på kött och andra godsaker.

7 gillningar

Skulle just skriva det. Insett att jagvillhöver en bra högtalare med AirPlay 2 nu. Utöver de 6 jag har... Libratone Zipp 2 jagas, men lite sugen på en Sonos Move fast den är för dyr och finns nästan inga på andrahandsmarknaden.

1 gillning