Vad gör ni just nu? (2022)

Grattis @Thor
Håller helt med. Jag jobbar aldrig mer på min egen födelsedag.

1 gillning

Fick också halv dos = 0,25 ml igår. Idag har jag bara ont i axelmuskeln där injektionen gavs.

Det fick jag förklarat för mig att det enbart har med sticket att göra eftersom dom penetrerar muskeln med en nål och inte pga vaccinet :slight_smile:

1 gillning

Samma här i två år nu. Kungligt…:star_struck:

Grattis @Thor. :birthday::birthday::birthday:

1 gillning

Grattis @Thor :100::partying_face::partying_face:

1 gillning

Helt rimligt. Sedan tror jag även att det kan bero på att den volymen vätska som sprutas in i muskeln ger ett ökat tryck intramuskulärt och det trycket skulle kunna ge uppkomst till en viss smärta.

Så vi som inget känner har alltså inga muskler? :joy::joy:

Jag tackar så ödmjukast!
Än så länge har det varit en bra dag med frukost på sängen, en andra frukost på grand, besök av föräldrarna och poppat en flaska törley. Fått presenter och temat verkar vara Orrefors.

14 gillningar

Jag beställde några flaskor törley på bolaget om någon skulle ha vägarna förbi

11 gillningar

Så måste det vara, finns ingen annan rimlig förklaring :roll_eyes::laughing:

1 gillning

Jag fyller år om ett par veckor. Bara att skicka över!

Klenis!:wink:

1 gillning

Det låter som jag, jag tog ledigt måndag och i dag. Men jobbar i morgon. Ska komma ihåg det till nästa år.
Jag tar semester i augusti. Jag försöker även vara ledig så mycket som möjligt i december då det är det kortaste arbeta månaden på året

1 gillning

Ja du ska väl vara utvilad i Januari då alla nervsammanbrott kommer upp till ytan. :joy::joy:

Skruvar snowracer mellan kundmöten (sonen ska åka nu efter förskolan).

4 gillningar

Hoppsan, alltid trevligt när man blir förärad en sån här.

14 gillningar

Grattis!

Stort grattis @Thor!

1 gillning

Hur spenderar man en tisdagskväll på bästa sätt? :smiley:



Tack @Stefan_Sandstrom för möjligheten att testa Polstar 2 och dessutom prata och skratta. Som sig bör stod finmat på kvällens dagordning…:yum:

32 gillningar