Vad gör ni just nu? (2022)

Inget bagage..:man_shrugging:. Ingen Taxi..:rage:. Klädd i shorts och T-shirt efter en liten promenad i Italien i väntan på transport till flygplatsen..:face_with_symbols_over_mouth:. Fick stå i Taxikön och frysa och se ut som den största idiot som anlänt Stockholm sedan ryssarna var här 1719..:cold_face::rage:

5 gillningar

Va konstigt.. men skönt det löste sig

Sitter mest och skäms för att jag påbörjade en dum jävla omkörning som jag fick avbryta för jag tappade nerven.
Tydligen är det en lastbil som får för sig att varje fredag morgon köra extremt långsamt hela vägen till mitt jobb och jag tappade det. Det var fritt så jag började köra om båda bilarna framför mig och den långa lastbilen med släp men när jag kom förbi bilarna kände jag helvete detta går inte med min bil och så blinkade jag in framför bilen bakom lastbilen.
Jag svär ju själv över sånna idioter och så gör jag så själv men varje jävlas fredag!! Tar hundra år i rondeller och svängar med.
Får väl börja gå 5 minuter tidigare på fredagar. :no_mouth:
Så ah nu sitter jag här med extremt massa adrenalin och hatar mig själv.

Edit: bättre nu, chefen skrattade gott åt mig när jag förklarade för honom

3 gillningar

Medvetet placera den synlig OCH med kablarna synliga?! :open_mouth:

Sitt ner i båten nu. Kabelkanal kommer givetvis införskaffas. Men tyvärr fanns det ingen bättre lösning av placeringen. Att atv är synlig bekommer mig inte det minsta. Den stod tidigare på hans skrivbord och alla som har småbarn vet ju att förr eller senare så spills det ut ngt. Och då såg jag det som en billig försäkring mot både vätskor och klåfingrigt barn.

3 gillningar

Safety first. Att vara försiktig och avbryta saker som blir osäkert är inget att känna sig dum över.

4 gillningar

Har ont som sa-an. Skulle lyfta av en relativt tung del, till den stora bandsåg jag fått, i morse för att kunna ta med släpvagnen och senare i dag hämta en ny pryl. Då jag halkade och tog emot fallet med bröstkorgen mot kanten på en eu-pall. Alla mina revbens infästningar i bröstben och ryggrad gör riktigt jä-la ont nu. :face_with_head_bandage:

3 gillningar

Vabbar. Sonen kräktes igår kväll efter Pinchos-besöket. Misstänker att det berodde på nåt han åt då han är pigg, allt annat som kommer ut är normalt och hungern är som vanligt. Men tar det säkra före det osäkra och är hemma.

Vi passar på att printa lite :jack_o_lantern:

12 gillningar

Borde väl alla chefer ändå förstå :rofl:

5 gillningar

Tveksamt om det där med nykter stämmer. :joy::joy:

3 gillningar

6 gillningar

Sant :upside_down_face:

12 gillningar

Är det inte kallt?

Röker lax :whale2:

12 gillningar

nä , idag var de bra , körde långärmad förra veckan men gick tillbaka till kort idag

1 gillning

Såg ut som en go sommarbild mitt på hösten

Tar en drink med halva munnen tandläkarbedövad. Har haft en smygande tandvärk några dagar som jag tänkte beveka genom tankekraft och noggrant pysslande med borstar och tandtråd. Idag gick det inte längre. Nu sitter jag här som en 90-åring och dreglar i mig drinken..:sunglasses:

1 gillning

de va en kanondag!

Blir en sån kväll :blush:

14 gillningar