Vad gör ni just nu? (2022)

Andra tjänsteresan utomlands imorgon(om jag inte glömt någon) sedan pandemin bröt ut. Börjar må illa och känna mig febrig... Och det är inte så att jag vill smita undan, tvärt om, jag ser fram mot det här plus att jag ska sy ihop en grej som är lite viktig för mig. Vägra vara sjuk säger jag nu!

7 gillningar

Krya! Får hålla tummarna att det är en utdragen baksmälla från helgen!

Man hoppas ju, då har man haft en bra helg och kan resa pigg och fräsch imorgon..:laughing:

Du kanske skulle åka över till @Marcus_Attefors och få några myrkl. :joy::joy::joy:

2 gillningar

The Morning Show ?
Bra serie

1 gillning

På väg.


Bilden ger inte rättvisa åt hur mörkt det är..:sunglasses:

9 gillningar

På Arlanda. Huvudstaden. The tech innovation hub, bla bla, bla…

1 gillning

Ja precis! Den överraskade faktiskt, såg bara ett avsnitt men sugen på att se fler så det blir intressant.

1 gillning


50 Modem som går lite sisådär.. ut och leta brus! :slight_smile:

4 gillningar

En av de bästa.

Hjälte!

1 gillning

Taxar in mot Frankfurt. Anslutningsflyget stänger om 40 minuter. I en annan Terminal utgår jag från. Hinner jag? :scream:

4 gillningar

Hatar transfer på Frankfurt, lycka till!

2 gillningar

Först lite buss.

2 gillningar

Den berömda hissen.

4 gillningar

Nu gör du det alldeles för enkelt för @Zop

2 gillningar

Korridoren

Framme. Oceaner av tid..:sweat_smile:

13 gillningar

Spenderat förmiddagen på golfbanan med bästa sällskapet. Börjat lära henne att söka bollar, hittills hittar hon min om den ligger max en meter bort men skam den som ger sig :blush:



10 gillningar

Ska resa vidare. Planet skulle gå från Gate A21 sedan kom det här


När jag var framme i terminalen visade det sig att det var Gate A21..:man_shrugging:

Nu kom de och hämtade en ledig flygvärdinna som satt på samma rad som mig och sa att hon får hoppa in och jobba då vi är minst(!) en för lite i besättningen. Vi är nu 40 minuter sena. Men skit det samma. Och där lämnar vi Gaten..:+1:.

3 gillningar

Förseningar är bra då finns det tid för en väntöl. :joy::joy:

2 gillningar