Tragiskt när unga människor får dödliga sjukdomar och att barn blir föräldralösa.
Lite svårt att tolka din första mening, är det din frus dotter som är drabbad?
Svårt att formulera sig i ett läge som detta.
Tragiskt när unga människor får dödliga sjukdomar och att barn blir föräldralösa.
Lite svårt att tolka din första mening, är det din frus dotter som är drabbad?
Svårt att formulera sig i ett läge som detta.
MIn fd frus dotter. Hon bodde hos oss i princip på heltid under det äktenskapet.
Jag kikar på Stephen King's Storm of the Century ja! Ett öga på filmen i alla fall!
Hade kalkylerat med att vi kunde gå upp 400 000 kr från begärt pris i budgivningen och nu är det passerat. Då sitter vi lugnt i båten ett tag till. Tråkigt och skönt på samma gång. ![]()
Det här var ju spännande.
https://www.nyteknik.se/popularteknik/apples-patent-kan-gora-dina-tradlosa-horlurar-omoderna-7031087?fbclid=IwAR3BUAhoBRP4rMvA5tbBavCTX9NPVuycun6YgjkBgTzpg-3wqp4hJcOg8q8
Tagit covid-spruta nr 4. Skoj att det gick att legitimera sig med Freja+ id
Är den bara handhållen ska det ju vara ok?
Att sola fötterna är underskattat.. ![]()
Helt klart! Dom är ju lika vita som när jag bodde i Sverige för 6 år sen. Måste mig till poolen oftar. Det är ju bara 50 meter bort. ![]()
Det är inställningen för sidetone som styr det. Du vill höra dig själv för att inte prata för högt och störa alla runtomkring.
Ah jag stängde av den, blir bara sjukt distraherad av att höra mig själv.
Blev så chockad bara när det var aktiverat på automatik… gillar inte att höra mig själv. ![]()
Det där ser ut som ett par Evolve 65. De har inte aktiv brusreducering vad jag vet. Jag har ett par såna som backup men de kanske har det på årets modell?, brukade köra på 85or just pga den fantastiska brusreduceringen, men de var lite för klumpiga så nu har jag gått tillbaka till mina gamla 75or. ![]()
Det är Evolve2 75, dom har ANC och annat trevligt.
Hade Evolve 75 men dom började koppla bort sig och så, så fick köpa andra versionen av jobbet så testar dom nu.
Så då sitter man den obligatoriska kvarten efter 4:e dosen.
Just hemkommen efter att ha varit iväg och flått en älgkalv som pensionärerna i jaktlaget fällde i em.
Då får vi som fortfarande löneslavar ta hand om resten.
Tog hand om tungan. Det är mat för finsmakare.