Vad gör ni just nu? (2022)


Går mot hemmaskärgården och sista veckan på semestern..

9 gillningar

Så du menar att ni buggade på konserten och @Sevis förlorade? :joy::joy:

1 gillning

Kollar in en :cow2:

4 gillningar

Paus i filmtittande.

12 gillningar

The transporter! Fin film. :grinning_face_with_smiling_eyes::+1:

1 gillning

Ställer larmen för första gången på fem veckor. Alltid lika kul när semestern är över :sweat_smile:

1 gillning

Hört talas om snooze?

Detta är det enda som funkar på mig :sweat_smile:

2 gillningar

Klockan 06:15 har du en genväg som drar i gång ”Bleed” med Meshuggah?

3 gillningar

Fick precis samtal ifrån läkaren som sa att jag behöver sänka min dos Levaxin ännu mer än vi gjort.
Så sjukt för det förklarar varför jag mår så jävla dåligt.... Bättre snart nu då. :sweat_smile:

5 gillningar

Vi har pratat om det där, det enda de larmen gör är att berätta att du inte behöver gå upp.

3 gillningar

Jag har faktiskt gjort en genväg som drar upp rullgardinen och sätter på atvn i sovrummet. Eftersom min sambo skulle döda mig om detta scenario utspelade sig ska genvägen lära mig att ge fan i att snooza. Det är alltid med livrädda fingrar jag stänger av larmet, Apple kan ju fått för sig att byta på plats på knapparna.

1 gillning

Alltid kul med psykologer som kör lite ”okonventionella” metoder. Har du testat att arbeta med denna form av skräck på dina klienter :joy:

Exakt! Så det ska vara :heart:

Drar iväg på semesterns sista tripp. Sonen och jag drar till några kompisar och deras stuga i skärgården..:ok_hand:

8 gillningar

Borde man inte åka cab på semestern?

1 gillning

13 gillningar

Lägg dig tidigare och vakna utvilad utan larm. Det fungerar på riktigt.

Du har säkert rätt men jag är nog som Marcus.
Gillar att få någon timme eller två när övriga familjen lagt sig för egen tid.
Så blir inte för än 23-00 jag går och lägger mig när jag går upp vid 6-7.
Innan jag fick barn var jag helt död på morgonen men blivit bättre på att gå upp men alltid trött på morgonen.
Jag kan till exempel inte heller somna kl 21:30 utan att vaknar igen vid midnatt.

4 gillningar

Jag lägger mig senast 21 och vaknar vid 4-5. Skulle jag vakna vid 3 och inte kunna somna om så är det ok :slight_smile: Äter en första frukost. Lägger mig i sängen igen och kollar Facebook och lite olika forum eller kollar på någon film. Vid 7 går jag upp ordentligt och äter en andra frukost. Måste dela upp frukostarna för att orka få i mig tillräckligt så jag klarar av träningen.

Men jag är enastående och slipper ta hänsyn till andra personer med annan dygnsrytm.

3 gillningar