Vad gör ni just nu? (2022)

Lite som när vi var ett gäng från jobbet, tre killar och en tjej, som bestämde oss för att göra Madridnatten efter något möte.
Vi drog från bar till bar där de har salami och skinka hängandes i taket. Underbart, det luktade verkligen kött och alla dessa tapas av salami och skinka vi smakade var fantastiska.

När vi gick ut från typ den fjärde så sa jag till den kvinnliga kollegan, visst är det underbart med alla dessa små ställen, som barer med en chark. Hon tittade på mig och sa, kanske inte om man är vegetarian..:joy:

2 gillningar

Fint med idioter som ställer sig och pissar i den lilla skogen precis utanför ens fönster.

1 gillning

Fikar.

7 gillningar

Det där tipset kan man hoppa!:nauseated_face::joy::joy:

1 gillning

Exakt. Frugan testade sist vi var i Skottland men hon gillar ju pölsa också. :joy::joy: Sen har hon ju märklig smak ( så slapp ni ). :joy::joy:

2 gillningar

Jag tyckte att det påminde om grynkorv. Sen fick man ju whisky att skölja ned den med.

Och apropå whisky och travel pussy. Hittade denna när jag var i Edinburgh.

3 gillningar

Haggis var ju mer eller mindre samma som pölsa men utan ägg eller rödbetor, helt ok tycker jag.

1 gillning

Vi är i Falköping och har besökt Falbygdensost och Åsle Tå.




6 gillningar

Tycker man inälvor låter gott så…:joy:
Men det varken låter, ser eller smakar gott skulle jag säga.
Men vi har alla olika preferenser. :man_shrugging:

1 gillning

Oh ja :heart_eyes:


12 gillningar

Låter väl likadant som allt annat man äter tänker jag 🤷🏻 :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 gillning

Inte direkt tilltalande namn. :joy::joy:

3 gillningar

Varit och käkat lunch med ena syrrans familj, lite väl stojigt och varmt så nu blir det gött att slappna av inne ensam med att hinka vatten och glo GOT.

5 gillningar

Börjar få slut på utrymme på min laddvägg.

5 gillningar

Halva priset för bubblan-medlemmar att tanka?

4 gillningar

:man_shrugging:t2:

2 gillningar

Äntligen här! Cane Rum Society.
Europas största samling av Rom och allt går att smaka på. Bara du betalar.:star_struck:




13 gillningar

Här har dom bland annat en galen samling av Caroni.
Ett destilleri på Trinidad som är nerlagt sedan många år tillbaka. En italienare råkade hitta detta nerlagda och övergivna ställe och hittade massa kvarglömda fat.
Varje år släpps en begränsad upplaga av vissa fat.
Priset är där efter. Går att köpa 2cl här för runt 2500:-


6 gillningar

Bara att slanta upp. :joy:

Jag är inte där ännu.:joy:

2 gillningar