Vad gör ni just nu? (2022)

Uppdaterar apparater till iOS 15.6, iPad och tvOS också

3 gillningar

Frugans, hon tyckte det var dags att tvätta. :wink: Men funkar fortfarande, än så länge. :joy:

2 gillningar

Fixar inför sonens kompiskalas. Det är LEGO-tema och han och hans mamma har fixat ballonger med ansikten på. Den här känns dock som den gränsar till barnförbjudet? :thinking:

11 gillningar

väntar i lounge, tänkte jag skulle ge Alien isolation ett nytt försök..... har redan ångest.

7 gillningar

Grattis grattis :heart:

Strandhugg :slightly_smiling_face:

4 gillningar





Lämnar öjn och åker hem till Stockholm igen… Jävlar vilken vecka vi haft! Episkt @Marcus_Attefors

18 gillningar

Lyssnar på ljudbok och rensar i ADt, låter killarna ta kärringar på telefonen för detta är viktigare innan jag går på semester 12 imorgon.

8 gillningar

Fick in en risig/skitig Berlingo med trasig AC. Känner mig rätt så nöjd nu.

12 gillningar

Sitter och leker med Snapchat och visst tusan har dom ett @RolexJocke filter :joy:

4 gillningar

RolexJocko?

1 gillning

Inte för jag vet hur Snapchat funkar men jag har hört att alla kändisar har ett eget filter. :joy::joy::joy:

4 gillningar

Stockholm igen då, men alkoholen är ju minst lika god här hemma :rofl:

7 gillningar

CasioJocko…. För det är vad jag har råd med :grin:

3 gillningar

Gör som många andra verkar gilla att göra här i bubblan. Vänta i en bil. Dotter och fru är på konsert och ser dollystyle.

9 gillningar

Haha var det inget för dig?

tomgång för ACn?

Haha ja olidligt annars!

1 gillning

Absolut inte! De står i kö för autograf nu, väntat 30 minuter, känns som en arbetsdag.

1 gillning

Haha! :grinning_face_with_smiling_eyes:
Förhoppningsvis utvecklas smaken på musik med åren. :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 gillning