Vad gör ni just nu? (2022)

Gott att du lyssnar på de vise männen. :joy::joy::joy:

Vad blev det för modell?

2 gillningar

Tar mig en lördagsstubbe.

7 gillningar

Städar och har rensat lite, försökt mig på att teckna lite förutsättningslöst på min x360.
Funderar på om jag ska baka lite, kanske lite tråkig lördag?

1 gillning

Tittar på damfinalen i Wimbledon och laddar för jobbnatt 2 av 3. 18:30-07:00 :flushed:

Vad är det handledningstid på?

Handlat dricka. Fanns tyvärr inga Champis idag @Cribe :-1:


4 gillningar

Fabia 2012

3 gillningar


Både frun och jag är sjuka :mask: Väntar på foodora och kör lite tåg under tiden med 3-åringen.

5 gillningar

Ser bra ut, men har du helt tappat dina anor sedan flytten till Stockholm? Den prutningen faller väl inte i god jord om du berättar den för dina anhöriga? :joy::joy::joy::joy:

Jag försökte att pruta ned den till 50” via telefon men se det gick inte. Nåväl hon var nöjd med priset och när det var dags att betala så gick säljaren självmant ned 900:- :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 gillning


Utmanar ödet.

9 gillningar

Usch :worried: Hade en jämnårig bekant (41 år) som gick bort förra veckan i ALS. Det tar hårt när det är nära och i samma ålder. Gifte sig för mindre än ett år sedan och två små barn hade hon :worried:

2 gillningar

Attans! Dom du skickade tog slut fort så ser du några nästa gång du stannar till så får du gärna hojta till :heart:
Dom hade drickorna på Hemköp vid jobb men inga Chsmpis light, testade dock krusbärs light :smiley:

1 gillning

Man måste skicka in allt material som visar ovanifrån och horisont till lantmäteriet för att få spridningstillstånd. Ett helvete nu för alla som gör detta som levebröd då de har alldeles för få anställda och drönare hos privatpersoner blir allt mer poppis.

Ok jag trodde du menade drönarkortet. Jag tog ett idag, kan ju vara bra att ha om något kul dyker upp. :joy::joy:

Krusbär light är :ok_hand:

Fan va Nice! Har du en drönare då?

Elak rackare den där ALS. Även här är det två barn inblandade, så tufft på alla sätt.

Har en gammal sak som jag hade glömt bort. Omodern utan kamera, ligger i ett skåp på jobb, ska plocka fram den i veckan. Tog du A2 kort eller A1/A3? Jag tog A2, man vet ju aldrig. :joy::joy:

ALS är ju bland det värsta man kan råka ut för, riktig jobbigt för de närmsta också.

1 gillning