Vad gör ni just nu? (2022)

Vi förstår inte sådant...:wink:

1 gillning

Rengöringsvätska till diesel partikelfilter. Sitter en lite tank under bilen.

1 gillning

Första gången. :joy::joy:

Åker hem lite tidigare än planerat. Spillde en burk soja över skjorta och byxor på lunchen..:man_shrugging:

Har....alla Diesel bilar det?

Nej. oftast franska, volvo, mazda & ford är vad jag kommer på spontant. Vanligtvis på den så kallade PSA motorn.

1 gillning

Fapfluid, är jag sist på bollen här?

2 gillningar

Vad menar du?

Är vätskan vit? Fap är engelskspråkig slang för manlig självbefläckelse. Vilket gör just fapfluid lite lustigt.

2 gillningar


Tagit en kortare promenad med litet springmoment för att få upp pulsen och försöker få upp min kondition igen efter all skit detta året.
Får dock säga att motivationen väldigt låg och jag har inte höga förhoppningar på mig själv, har ni tips?

Älskar att springa men blir så motigt med alla motgångar hela tiden när jag väl börjar komma igång.
Börjat om 3-4 gånger bara i år pga sjukdom, allergi och sånt.

5 gillningar

Genomskinlig, tidigare var den mörkbrun och det fanns lite olika sorter. Nu har de börjat utveckla den så den täcker lite mera brett.

Studentfest imorgon, så en ny shorta måste man ju inhandla...

11 gillningar

Så ja !!

1 gillning

En till disel innan el … :man_shrugging:t2:

11 gillningar

Blivit så sugen efter alla era skjortor...

1 gillning

Så du har också kundnummer hos bästa skjortleverantören? :joy::joy:

1 gillning

Övergav du Tiguanen? Var inte det en bättre dragbil än V90?

1 gillning

Inte ännu, detta var i butik inne i stan

1 gillning

Oj, oj! Då får du vänta länge. Sköter man om en dieselmotor håller dom länge. 20 år +. Risken är att du tröttnar på bilen innan.

Grattis till en fin bil!

1 gillning

Att börja träna är bland det svåraste som finns , jag har försökt typ 8-10 gånger bara i år… börjar tro de är omöjligt för min del :laughing: ska göra ett till försök nu till helgen / nästa vecka , har haft mycket nu sistone så tiden som jag kunnat har jag bara försökt stängt av hjärnan och häckat i soffan

Det viktigaste är bara att få in det som en rutin, prova lägg in 1-2 gånger i veckan i kalendern och var stenhård med att då ska du göra det , sen öka det lite efter någon vecka , gör du det i 3-5 veckor så kommer det börja gå lite på automatik och då börjar nog motivation komma att göra lite mer och bättre varje pass
Det viktiga är att börja lagom , inte för lite så man inte tycker att det ger något och inte för hårt så man överbelastar efter lång tid ifrån träningen
Lycka till :slightly_smiling_face:

Edit : kanske den här tråden kan hjälpa till med motivationen Träningstråden

1 gillning