Vad gör ni just nu? (2021)

Stockholm :slightly_smiling_face:

1 gillning

Tro fan du trivs med en sån fin enhet. :slight_smile: :+1::+1:

1 gillning

Välkommen till huvudstaden!

1 gillning

Nu vågar jag inte gå till bistron mer :worried:

13 gillningar

Du får klä ut dig nästa runda :joy::beers:

1 gillning

Nu börjar jag bli nyfiken på när dom säger stopp :joy:

6 gillningar

Så länge du uppför dig är det nog lugnt, det är ju inte helt enkelt att kasta av någon från tåget.

1 gillning

Jo du har mest säkert rätt , någon måste ha fått i sig mer än 5 öl Göteborg-Stockholm, nu gäller de bara att överleva tunnlarna in i Stockholm utan att öronen ska explodera :flushed: (tips mottages för att slippa känslan att trumhinnor och allt ska explodera)

5 öl mellan Norrköping Arlanda brukar fungera ypperligt. :joy: Aldrig upplevt något speciellt i tunnlarna så där har jag inga bra tips att ge dig.

Du är en förebild

1 gillning

Tuggummi brukar väl kunna funka?

Det räcker inte för mig , att svälja hjälper mest så brukar ha med vatten men de är fortfarande jobbigt. Värst , vad jag kan komma ihåg , är sträckan Katrineholm-Linköping

Vad är det som händer, slår det lock för öronen som typ när man flyger?

Det trycker in i öronen, har försökt med ”tryckutjämning” men troligtvis gör jag fel.
Har inte dom här problemen när jag flyger
Har provat med over-ear och in-ear hörlurar med&utan ANC men de gör ingen skillnad

1 gillning

Vatten? :sweat_smile::beers:

1 gillning

Skumt, har aldrig hört talas om. Jag själv få lock ibland när jag flyger men oftast inte, ingen skön känsla det där.

2 gillningar

Njuter av en ikon i klocksvängen.

8 gillningar

Bygger iPhone-torn.

13 gillningar

Skulle göra en fyrhjulsinställnig då bilen sliter däcken snett efter ett fjäderbyte. Klantarslet dom bytte gjorde ju ett bra jobb. :joy::joy:

2 gillningar

Är det till @Stefan_Sandstrom med familj?

2 gillningar