Man ger fan i att åka. 

Men du ska knyta ordentligt oavsett 
Jag får inte åka 
Som Thailändsk mästare i hockey så håller jag med @Sevis till viss del.
Det går även bra att köra ovaxade om man formguter skridskor så de passar perfekt. Men sånna modernitet hann väll inte Sevis med innan han la skridskorna på hyllan. 
Hatade när man gjorde så 
Alkocheck i rinken? 

Vaxade snören och ugnsbakade skridskor så är jag hemma sen?
Edit
Såg ditt inlägg om ugnsbakningen nu
Jag provar båda får jag se. Kanske inte blir nån mer is i vinter ändå 
Ja det kunde kanske jag också blivit då den thailändska hockeyeliten är väl inte så vass. 

Jag har ju gul slips i vattenpolo, vet inte om det är en merit i detta fall. 

Räcker med vaxade snören. Billiga skridskor ska du inte baka i varken ugnen eller värmemaskin då blir dom för mjuka då materialet inte är gjort.
Det där med formgjutna skidskor är till för de som spelar mycket. Man gör en 3D skanning och fötterna och special beställer unika skridskor för just dig. Ska man bara åka och leka lite eller t.om. träna med ett lag så behövs det verkligen inte. Förutom om man vill vara tuffast på isen dvs. 
Läkarna sa hej då till skridskorna när jag va 20år, pajade ryggen… sne ryggrad… 
Är väl inte världsklass direkt om man jämför med Sveriges lag. Men finns rätt bra spelare…
Förresten kul med vattenpolo! Tyckte jag kände igen dig från repotaget i Lilla sportspegeln från 1992!

Kul att du hittade den gamla bilden. 

Välkommen i klubben för sneda ryggrader, det har jag också men det är inte idrottens fel. 

Stänger för i år.
Hej Då Macken. 

Här uppe har vi numera egna skridskobanor på tomten. Is på vintern, rolerblades på sommaren. Allt för att de små glinen skall bli en ny foppa.
Även sarger och belysning. Själv skulle jag inte stå ut en minut med sådana grannar.
Efter att fått höra att brorsan köpt en Ninja Air Fryser så måste jag också ha en!
Verkar så sjukt smidigt med 2 luckor och synkronisering.
Mer info:
Elgigaten hade kampanj nyligen för endast 1695 men verkar ha gått upp i pris igen nu.
https://www.elgiganten.se/product/hem-och-hushall/koksapparater/fritos-och-airfryer/244981/ninja-foodi-dual-zone-airfryer-af300eu
Vad tror ni om denna maskinen? Jag var inne på Xiaomi först men nu blir det Ninja!
Nu får du inte dricka mer för du blir alldeles suddig i ansiktet 
Kul
Men låter som sagt som en mindre rolig granne, om man inte har egna ungar så man slipper bygga en egen rink 
Jag vill vara tuffast på isen, men 499 kr räckte tydligen inte 
Ja ja, får bli en beställning av snören iallafall då 
Den där blev jag sugen på, slut överallt utom i ett par butiker hos Elgiganten men får långt att åka.