Vad gör ni just nu? (2021)

"vanilj"sås menar du.
Ska fan fixa riktig vaniljsås och kommer förbi någon dag.

Tjuvstart på Black Friday på halva Södermalm.

4 gillningar

Inte lätt att ta sig hem kan jag säga… Varken tuben eller pendeln går och taxi är omöjligt att få tag på :joy: Får gå och dricka öl istället.

8 gillningar

Jag promenerar just nu från Gullmarsplan. Tar väl cirka en timme att gå hem.

1 gillning

Lyx!

Gröna linjen åkte precis förbi så den är nog igång igen.

Skönt! Fick hoppa av pendeln och ta buss :rofl:

1 gillning

Då ska du fan få kaffebröd så du storknar. :joy::joy:

2 gillningar

Hackern få ta sig en öl istället, synd om honom. :joy::joy::joy:

1 gillning

Frugan har laddat upp till mitt kvällskaffe.

7 gillningar

Efter kaos i trafiken behövdes detta!

5 gillningar

Du menar att man tar med sig kaoset hem? :rofl::rofl::rofl:

3 gillningar

Blev svart inne på Coop vid södra station när jag skulle handla lite snabbt efter jobbet. Blidde inget med det

Svart var det även på Mariatorget ett par minuter senare, tur att bussarna gick😄

3 gillningar

Lite häftigt och spännande när det blir strömavbrott sådär i större städer.

Bodde i Akalla en gång i tiden. Hade strömavbrott i flera dygn. Blev kaffe bryggt på gasolkök och storkok med efterföljande matfrosseri efter för att slippa slänga maten i kylen. Tur man kunde ta sig in till stan och köpa färdig mat resten av avbrottet.

1 gillning

vi bodde i newyork 2003 när det var strömavbrott i 29timmar. Blev lite lustigt för alla började grilla på gatorna så inte maten blev dålig.

3 gillningar

Just hemkommen från rolig middag. Vi bjöd ett annat företag/organisation på middag och alla i ledningen där är gamla kollegor till mig. Det var dock inte därför vi bjöd dem på middag, isåfall borde de bjudit oss…:sunglasses:

3 gillningar

Kaffe, NHL och sängläge med hundarna. Funderade på gymmet ett tag, men tror jag somnar om en stund istället! :joy:

7 gillningar

Vattnat blommor, tvättat hojen, spolat av uppfarten, lyfta bort sista från flytten och nu dags för ett bad innan jobbet!
Bra fredag! :+1::pray:


21 gillningar

var försiktig så inte @Marcus_Attefors ser din kabelndragning