mm “Rullar” in
Negativt prov hör !!
Coronatorsk
Klarade du av topsningen?
Det var inte via näsan som tur var. Men tillräckligt påfrestande att peta sig långt bak i halsen. Otroligt vilka starka (kräk)reflexer man har. Hur kan vi äta? Det är mitt nya utforskningsområde…
Dom där testerna säger dom bara om man har det eller inte, säger det något om man har antikroppar?
För om de bara säger att om man har det eller inte, så är det totalt värdelöst om man inte har det, sekunden man går till affären kan man få det… typ.
De ju de som e lite … ne då får man göra antikropps test för sig …
Exakt(som @marten skriver). Det är olika tester. Det är därför det är så viktigt att få allmänt nyfikna att hålla sig borta och oavsett test och resultat, alltid stanna hemma om man känner sig det minst sjuk och hålla avståndet samt tvätta händerna.
Försökte köra in en kommunbil som jag skulle fixa till dekoren på, gick ingen bra.
Alkohol i mun!
Du måste svälja så löser det sig.
Bara för att klargöra så hade jag bara gjort rent munstycket med tvål och vatten sen spritat av det. Själva sprintningen var ingen bra ide om man ville ha igång bilen. =)
Kanon om det vankas skitgöra, råkade sprita munstycket av misstag så jag kan tyvärr inte ta körningen.
Kafferast och dammsuger köket
Den har färgat av sig på mattan!
Trodde du körde en @Stefan_Sandstrom, en ute på startbanan och de andra står i kö och väntar på klartecken.
De bakom får alltid vänta för Sandström måste läsa manualen.
Räknade ut vad jag lagt på Xiaomi/Yeelight prylar i år.
13 produkter. 2 x 360 kameror, 1 x Mi Home Fan S1, 3 x stycken RGB E27 lampor, 1 x Yeelight LED Strip, 1 x BT Temp sensor, 1 x AC kontroller, 1 x dörr sensor, 1 x rörelse detektor, 1 x Mi cube kontroller och en Aqara Gateway.
Vad tror ni jag lagt på allt?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Orkar ni inte räkna eller vill bara veta, så var det 2400 sek. Blev förvånad av att det var så lite, vi tjänar helt enkelt för dåligt här
I förhållande till levnadskostnaden tjänar du nog bra när det är Telia som avlönar dig.