Vad gör ni just nu? (2019–2021)

20200829_204803

F1 i soffan. :drooling_face:

9 gillningar

Gråter en skvätt och kollar på den fenomenala Ted Lasso på Apple TV+.

4 gillningar

Frun och jag började kolla igår. Riktigt bra. :+1:t3:

Den blir bara bättre och bättre för varje avsnitt faktiskt!

Har hämtat lite grejer som en vän skänkte till mig. En väldigt fin vän måste jag säga. :heart_eyes:

8 gillningar

Har sett två avsnitt. Kommer en säsong 2 också.

Yes!

Bästa banan i mitt tycke. La Source / Eau Rouge / Raidillon och kemmel i 330 knyck :slightly_smiling_face:

2 gillningar

Ren magi när de trycker på där, har tyvärr haft lite dåliga vibbar efter kraschen förra året dock.
Svänga blint in i kurvan i 330… krävs lite mod för det!

3 gillningar

Hemma efter ett långt träningspass. Hustrun pratar om Champagne. Kastar mig in i duschen. När jag kommer ut säger hon att hon måste plugga och göra färdigt en sak. Så nu sitter jag här och eftersvettas som bara sjutton och har ingen Champagne…🤷

1 gillning

Brygger öl

8 gillningar

Helt missat att den är släppt, kastar mig på den med en gång! :heart_eyes:

1 gillning

https://instagram.com/ivegotwood?igshid=18kydf4jjl4t9

Denna karl alltså! Det han åstadkommer med trä, färg och sin såg är så makalöst att jag blir alldeles varm inombords varje gång han laddar upp bilder på sina verk :heart_eyes::clap:t3:

1 gillning

Två som var väldigt bra. Den ena fantastisk och den andra underbar…:grin:

1 gillning

Han har humor :grinning_face_with_smiling_eyes::grinning_face_with_smiling_eyes:

1 gillning

Jo Älgen är ju kul på riktigt…:grin:

Ja F2 då och väldigt olyckligt. Jag började följa F1 på 90 talet och minns hur säkerhet blev viktigt efter Senna / Barichello / Ratzenberger en av de mörkaste helger inom F1. Oerhört tragiskt F2 förra året :neutral_face:

1 gillning

Efter F1 så blir det Indy-kval, det är sen gammalt, heja Sverige. :smiley:

4 gillningar

Här en bild så länge från Champagne :slightly_smiling_face:

20170917_115848

8 gillningar

Du är väl man?! Vill du ha champange så går du och hämtar champange! :stuck_out_tongue:

3 gillningar