Vad gör ni just nu? (2019–2021)

Skulle göra en mindre uppdatering av ett program som körs varje natt i produktionen, men hade istället sönder hela programmet… :+1:
Man är tacksam för Git ibland! :pray:

5 gillningar

Chokladfontän!:yum:

11 gillningar

Njuter med en kall och firar att det är min sista fredag som arbetslös, på tisdag börjar jag på nytt jobb :partying_face:

18 gillningar

Grattis!

Grattis!

1 gillning

Vad skall du bli/göra?

Grattis!

1 gillning

Fick ett paket från IFA så man inte saknar Berlin för mycket. Currychips, sprit och en läsk :sweat_smile::man_shrugging:

8 gillningar

Bakar saffransscones.

4 gillningar

Currychips :thinking:

Är det gott ?

Ingen aning, alldeles för bakis för att testa nu :sweat_smile:

3 gillningar

Ibland är hjärnan konstig. Vi skulle på en middag kl 17:00. Den blev inställd fick vi reda på via sms när jag vaknade. Helt plötsligt känns hela dagen fri. Miljoner timmar att läsa, träna och hänga här. Samtidigt så fanns ju den tiden ändå fram till 17…🤷

3 gillningar

Vet precis hur det är. Jag har ofta stress när kvällen är bokad.

1 gillning

det där är så jäkla intressant fenomen. Som pilot i början kände man en viss “stress” när man vet man skulle iväg 21 på kvällen.
Men nu har man vant sig och kan lätt köra en grill innan man åker iväg.

2 gillningar

Gratulerar!

1 gillning

kul!. Grattis :slight_smile:

1 gillning

Det är lite konstigt hur man reagerar. I jobbet kan man jju ha mängder av möten, och det är helt naturligt oavsett hur många de är och när de är. Men privat kan en middagsbokning göra att man hela dagen anpassar sig efter den tiden.

Antar att det till slut blir rutin. Även om en middag också borde vara rutin, det är ju liksom inte den första middagen man går på..:sweat_smile:

1 gillning

Känner igen det från när jag jobbade skift. Vande mig aldrig.

1 gillning

Grabben fyller snart tre och idag är de kalas med mammans anhöriga! Ett stort wooaw yttrades när han såg vad som var i paketet :heart_eyes::joy:

11 gillningar

Det skall börjas i tid!

1 gillning