Vad gör ni just nu? (2019–2021)

Haha jag var skuldfri i fredags(24h) skön känsla. Sen köpte jag en Audi :joy:.

2 gillningar

Fattar inte varför d börjat strula asså, svårt att veta vad det kan bero på också
Köpa nytt tangentbord o testa … hmm ja kanske, fan gör jag om d inte funkar da

Får 3400 för den på mresell , 1 gen med cellular

1 gillning

Nya mål att jobba mot. :rofl::rofl:

1 gillning

Vilken dokumentär … vilken spelare !!! Ryser varje gång jag tittar :raised_hands::raised_hands::raised_hands:
bild

1 gillning

Kört dagliga 7-minuterspasset

5 gillningar

Vilken app? :smiley:

7m

Har testat lite olika men den är göttigast :ok_hand:

Jag håller ju ständigt på att köpa en ny TV. Men inte har jag köpt någon ny TV inte… Mest för att den jag har är ganska bra. Men nu är det nära… Men vill kolla med er så att man inte gör bort sig helt. Är det inte bra pris på denna nu? För er som inte orkar klicka på länken så kostar den 15000.

https://www.netonnet.se/art/ljud-bild/tv/qled/samsung-qe55q90ratxxc/1007301.15592/?utm_source=prisjakt.nu&utm_medium=cpc&utm_campaign=prospecting_conversion_prisjakt-prisjamforelse_se&dclid=CMr3w6_prekCFRrfmgododkBbQ

Visst är detta samma som @Marcus_Attefors köpte? Fast kanske annan storlek.

1 gillning

Känner igen det där, i huvudet har man köpt nytt. Men man ska bara ta de där sista klivet. :man_dancing: Yes de där e samma som han har, tror jag :cold_face: men hans e lite större.

1 gillning

Det är iallafall billigt att köpa i tanken…:sweat_smile:. Men TVn fyller 18 år snart och har en bild som konkurrerar med de bästa. Men 18 år är 18 år…

2 gillningar

Jag har den här men i 65” och är grymt nöjd med den.

https://www.netonnet.se/art/ljud-bild/tv/oled/lg-oled55c9pla/1009310.14538/

Bara för att ge dig lite mer huvudbry😉

1 gillning

Grym TV!
Är du säker på att du ska ha 55"? Jag köpte en 55" för 1,5 år sedan och gick från 42". Sitter ca 3,5 m från TVn. Första veckan kändes den så stor att det kändes som jag fick vrida på huvudet för att se hela bilden. Då ska det också sägas att jag aldrig varit en förespråkare för enorma skärmar.
Därefter har jag ångrat att jag inte gick på 65" direkt. Min nuvarande TV ska till ett annat rum på sikt och då ska jag absolut byta upp mig.

Fantastiskt bra tv till ett fantastiskt bra pris
Finns inget o fundera över
Hade jag haft ett hus med space hade jag lätt köpt den bara för att sätta i något av sovrummen

Kör!
Du får inget bättre idag för samma peng

1 gillning

Vad gäller OLED vd QLED är min tanke att OLED är bättre på allt(?) utom reflexer, i alla fall vad gäller denna skärm. Och är det något vi lider av är det reflexer i rutan. Fönster bakom soffan och därmed framför TVn + mer fönster.

Får inte plats med 65. Denna 55a går in med ett par mm till godo.

Tänker så själv…:grimacing:

Den heter QE55Q90RATXXC. Det följer sig inget skumt i alla bokstäver? Typ att bilden är upp och ned eller att man bara kan se ryska såpoperor…?:grimacing:. Seriöst vill jag kolla att det verkligen är den ”vanliga” Q90R.

Går inte säga OLED är bättre på allt
Beror på vad man är ute efter osv
För Mig personligen är OLED inte ett alternativ ännu förrän man får fram konturer osv tydligare k mörka scener tex
Där e svart bara svart deluxe
Svårt att förklara men finns en hel del filmer man ser sådant tydligt i, personens axel o kavaj osv ba försvinner typ
Men d säkert en smaksak

Båda har sina för o nackdelar

Ja det är vanliga i du har inget att oroa dig för
Tror XXC står för den svenska eller europeiska marknaden
Hette nått annat för när dom körde gråimport

Handla bara du kommer inte ångra dig
Den e fantastisk

Jag förstår. Ja lite reflexer blir det, inget större problem för oss som tur är vi har fönstren ganska långt bort från tvn.
Samsungen är också en grym tv, stod mellan just den och den vi köpte så säger som dom andra slå till :+1:

Japp! Jag köpte Q90R fast 65" för 20 000 på rea!

1 gillning