Vad gör ni just nu? (2019–2021)

Efter en intensiv morgon slår jag mig ned i soffan med en espresso och begrundar att jag köpte en iPad Air, en iPad Pro 11" och två Arlo Pro 3 kameror igår kväll…:roll_eyes::joy:

4 gillningar

Googlade xq logo och fick fram detta.

https://www.iphonebutiken.se/xqisit-b79.html

Hur smart är inte du…? :smiley:. xq kunde inte jag lista ut i alla fall…:grin:.

Kanske ska bli polis i mitt nästa liv. :rofl::rofl::rofl:

1 gillning

:man_shrugging:t2::joy: var ju på kickstarter , skulle inte den komma i sep ? O nu är den ännu mer försenad :innocent:

Jag beställde i Dec-19 och den skulle skeppas i slutet på Feb-20, sen brakade helvetet löst i Kina.

:man_shrugging:t2:,- de stog inte februari - 21 :joy: , lite som Apple later …!!

Jag hoppas att USB-C standarden finns kvar när den kommer och att då @Dexter_S rear ut sina kablar på köp & sälj. :rofl::rofl::rofl::rofl:

1 gillning

Tack för tipset :+1:
Ska äntligen få testa det här med snabbladdning om det är värt det.

Du får dom utan lådan :sweat_smile::wink: kör en Esse på dom !
Det är la mkt som kör usb-c eller varför menar du det inte skulle fortsätta med det ?
@MarcusThunborg
Ooohja! Sjukt nice när d laddar så jäkla snabbt

1 gillning

Klippt ner lite rosor och rensat lite i rabatten. Tänkte lösa melodikrysset som jag inte hann med innan medans sambon bakar dumlekakor :smiley:

2 gillningar

Öppnade äntligen upp min MBP efter att ha hört ett konstigt missljud i den ibland.
Hittade en liten lös skruv men ingenstans där den skulle sitta…
Så nu kanske det saknas en skruv nånstans men jag slipper det läskiga ljudet inuti :joy::sweat_smile:
bild

2 gillningar

Dom bästa lösningarna e dom bästa :relaxed:

1 gillning

Mer ett skämt att om min laddare inte dyker upp inom en rimlig tid så kanske USB-C är förlegad. :rofl::rofl::rofl:

Nästan tomt i disken, fick nöja mig med ett par small roof vanilla. :joy::joy::joy: bild

1 gillning

Nice med fiber ända fram till lägenheterna :slight_smile:

Antingen har katten tjuvsmakat eller så är det någon som är så sugen att den skakar loss skägget :joy:

1 gillning

faktiskt. öppnar för lite mer framtids säkring.

Det är skägg från den upphetsande påsöppningen. :joy::joy::joy: Snacka om att frugan är less på alla dessa strån, inte blev hon gladare nä jag föreslog att hon skulle göra sig en piassavakvast av dessa. :joy::joy::joy:

1 gillning

Egentid.

7 gillningar