Vad gör ni just nu? (2019–2021)

Nej, det närmaste jag har kommit är att använda Genvägar (Shortcuts) för att ställa in ljusstyrka.

Helt sjukt egentligen.

Valfri USB-C-dongel löser ju det där om du vill köra trådat mot en TV/projekor =)

1 gillning

lyssnar på macradio
@Sevis du har mest troligt ett /24 i dhcp scopen hemma… så 255 ip adresser. sedan är ett gäng tagna i routing etcetc

konsekvensen av att välja billiga grejer i nätet blir att saker går dåligt. tyvärr kostar bra grejer lite mer men man slipper då nät problemen

Svenska bubben så man förstår. :smiling_face_with_three_hearts:

Då var sonen hemma från skolan så pappa kunde fråga om lösenordet pappan har satt in och där tanken var att sonen inte skulle känna till det… Men nu laddas Call of Duty ned. Körde lite Battlefield 4 när vi köpte PS4. Ska bli kul att jämföra.

2 gillningar

Haha well played Gröna Lund, well played!

https://www.gronalund.com/toapappershjulet?fbclid=IwAR1BtlIJSk24Lp0B1I7C2GI0PAq1dsHlAKGxdVaENuX1WeyL645UmIxAqvk

1 gillning

gick över till kompisen inatt som lånar min ps4. satt och spelade någon time innan hon vaknade och frågade vad Jag gör. förklarade Läget, hon glodde på mig och sa: oh… ok. sedan gick hon och la dig ingen. …

:heart: vänskap kärlek :heart:

1 gillning

:open_mouth::joy:

Lite sent men blev utelunch i solen med JR och en polare.

Hon tittade på mig och där satt jag med joysticken i handen, sen vände hon sig om tvärt. :joy::joy::joy::joy::joy:

Haha klockren skola :joy:

2 gillningar

sjukskalle!!! :heart:

1 gillning

Vi diskuterade att lura våra elever på det här sättet men hade för få skoskydd. Vi lyckades dock få några klasser att tro att rektorn hade skickat ut information om att vårterminen skulle förlängas till den 30:e juni då många elever varit borta mycket senaste tiden.

Fick denna från dottern idag.

Hej pappa, dåliga nyheter. Vi fick veta idag av lärarna att alla som har varit sjuka mer än tre dagar ända sedan Corona kom till Sverige måste komma till skolan på påsklovet mellan måndag och onsdag kl. 09.20-14.00 för att få extra hjälp med vad dom kan ha hamnat efter i. Jag frågade om detta gällde mig och lärarna sa att jag måste komma eftersom att det var något som riksdagen har bestämt för alla skolor

Skrattar så jag nästan kissar på mig:

1 gillning

Var den så kul? Eller är det något jag inte hänger med på?

Kollar igenom lite bilder på min Ajfån 7
bild bild bild

1 gillning

Briljant! Kan kolla på den hur många gånger som helst. :rofl: :laughing:

Tror jag har sett den säkert 20ggr nu :joy::joy: