Vad gör ni just nu? (2019–2021)

Grejar lite.

2 gillningar

Jag trodde inte heller något var brutet. Nu har jag varit gipsad i en månad.
Får man följa med in på akuten där uppe? Här nere i skåne är det max en person pga covid. Sålänge du inte är målman eller vårdare.

1 gillning

Finns inte en läkare i världen som kan bota en mancold. Bara att hoppas att liemannen inte tar en.

En snapshot och en backup av Conbee-stickan inladdad så var man igång igen.

2 gillningar

Vad har du gjort?

Att nya till SSD står forfarande på min lista.

Gick från Raspberry Pi OS med Home Assistant till Home Assistant OS, skrev lite mer HÄR

Har @RolexJocke kapat ditt konto? Botad från mangold?

2 gillningar

Haha :joy: rättat nu.

1 gillning

Jag märkte inte av några buggar, såg ändå folk på topplistan som låg på 6000-7000 commuters. Förstår inte hur man kan nå så högt.

Har du tips på bygge? Tyckte oftast att flaskhalsen blev i på/av motorvägarna.

I’m innocent. :joy::joy:

Truethat…

Tänkte på buggfixar som till exempel:

• Cars reserve a route home. No more orphaned cars waiting forever at carparks.
• Fixed a bug relating to traffic lights causing strange behavior when placed at the start and end of motorways and bridges.

Jag har inte testat spelet igen efter första versionen.

snopet slut på ett magiskt spel

5 gillningar

Beundrar antireflexbehandlingen.

8 gillningar

Beundrar dina klockfoton. :slight_smile:

2 gillningar

Nää, jag har aldrig kommit till 3000…:grin:. Vad är ditt bästa tips?

Den här typen av spel, spelar jag när jag lyssnar på poddar. Det är tillräckligt mekaniskt för att kunna hänga med i podden. Men några goda resultat blir det inte. Jag spelar Civ5 på samma sätt.

Tänker lite på @Hakan_Ander som skrev om fördelen med podd. Jag har exakt motsatt läggning. Jag kan läsa skönlitteratur eller facklitteratur utan koncentrationsstörningar men inte lyssna på poddar utan ett mekaniskt dataspel. Utan dataspelet vandrar mina tankar iväg när en podd rullar.

Sorry, nu blev det lite off här. Men ändå intressant hur olika vi människor är. Och varje förmåga borde bedömas neutralt, allt för ofta bygger bedömningarna på gamla tankar. Som att det är fint att vara morgonpigg för att ta detta svar helt off topic…:sweat_smile:. Morgonpigg var bra i jordbrukssamhälle, ändå lever de värderingarna kvar…:man_shrugging:

3 gillningar

Nej, jag fick inte följa med. Vi var inställda på det men tjejen som öppnade dörren verkade vara möjlig att övertala då hon frågade lite ledande. Men vi körde på det som var reglerna utan att tjafsa. Har man rest iväg på sportlovet och belastar sjukvården tycker jag man bör vara lite ödmjuk.

3 gillningar

Vilket är det?

Inside från playdead

Såklart! Missat att det fanns till switch!

1 gillning