Vad gör ni just nu? (2019–2021)

Varje morgon hos oss… :roll_eyes: :unamused:

1 gillning

Ser ut som en reklambild, du är så fruktansvärt duktig på foto min gode KlockJocke!

2 gillningar

Försöker ta mig an ett gammalt projekt, som man inte har dokumenterat.

Det är ju tur att man alltid kommer på i god tid att man behöver ha det uppdaterat och inte typ behöver ha det på måndag… :upside_down_face:

hahaa… Vi har haft hund tidigare men den hunden sov aldrig med oss.
Det gör iofs inte denna så ofta heller

1 gillning

Förmiddagsfika. En espresso och en kaffe.

6 gillningar

2 inlägg delades upp till ett nytt ämne: Imponerande Lego-landskap!

Båda våra mopsar hoppas upp i sängen själv och sover. Helst på våra kuddar. Nya valpen sov första natten i korg på golvet. Nu vill hon upp i sängen hela tiden och sova mellan oss :roll_eyes: :joy:

hahaa… Jag personligen har faktiskt inte så mycket mot det, tycker det är mysigt. Men frugan (som annars är väääldigt fjäskig när det kommer till hundar) vill ha lite svängyta i sängen.
För det mesta vill faktiskt vår hund sova själv i sin bädd… I dont blame him, det är världen mysigate bädd
Bilden är från första dagarna vi hämtade honom…
EDIT: Det är hans favorit gossedjur där till höger… En Älg :wink:

4 gillningar

Våra 3 på soffan means vi är på jobben idag. Redan bästa vänner. :heart_eyes:

3 gillningar

Men va kul! :heart_eyes:
Vi har lite problem att lämna vår själv hemma. Mycket för vi har alltid folk hemma (3 hemma boende barn och 2 personal)… så när han väl är själv har det inte gått så bra. Vi måste börja öva mer på det.

Sånt där känner man allt för väl igen.
Lycka till :two_men_holding_hands:

1 gillning

De blir sjukt fäst om de har folk hemma hela tiden. Var därför vi köpte en till först. Så de kunde vara med varandra och det fungerade kanon. Nu har de en lekkamrat till, de sover mest om dagarna iaf och är inte hemma själv speciellt länge, runt 3 timmar nu när nya valpen kom. Annars runt 4-5. :slight_smile:

1 gillning

Packar upp en ny leksak :innocent:

5 gillningar

Jag anar en viss ironi när det gäller denna bild. :joy::joy:

Nej :pleading_face:

:joy::joy::joy::joy:

Det var ju bara en bild i förbifarten.

Just därför den är så imponerande!

2 gillningar

NordVPN löser onekligen den biten men ur ett säljetiskt och säkerhetsperspektiv är de aningen otydliga.

Står och kollar på ICA online kvittot. Saker från 13 olika länder, helt otroligt :neutral_face:

Ja kanske! Blev bara en testmånad ganska slött stundtals och nu för tiden är utbudet på Netflix inte lika olikt det svenska.