Vad gör ni just nu? (2019–2021)

Du klickade rätt men när du svarar direkt under den post du svarar på så kommer inte till vem man svarar med. Attefors & Co antar att vi är så begåvade att vi förstår det själva. :joy::joy::joy::joy::joy:

Yepp thats the one. Varför ska man byta mot en sådan?. Vad gör den bättre än gamla vanliga?

De förutsätter vi förstår något…tokigt

2 gillningar

Verkar som att c15 är gjord för 16 amp och c13 för 10.

https://www.kopplat.se/braattveta/apparatkablar

1 gillning

Vi kommer inte på några sätt låsa ned telefonerna utan det är mer för att enklare kunna ställa in Authenticator, se till att telefonen håller sig uppdaterad samt kunna radera den remote etc om de skulle tappa bort dem.

1 gillning

Ett inlägg delades upp till ett nytt ämne:Lego vi nog aldrig kommer att få se

Häller upp snapsen på flaska
Image
Image

7 gillningar

På vilken avdelning inom Telia jobbar du? Jobbar själv på Telia :blush::+1:

2 gillningar

…och håller på att beställa en biljett till Thailand…:sweat_smile:

4 gillningar

åka via dubai så stannar du å familjen åker vidare

2 gillningar

Tagit in på ett hotell över helgen. Ska besöka äldsta barnet. Vi ska ta en drink på rummet ikväll innan middagen med barnet och sambon och hustrun skötte Systembolaget. En bubbel, en vodka och några öl. Det blir en bra helg…:sunglasses:.
bild

4 gillningar

Hittade en halv-bra lösning. Öppna “Fjärrkontroll” och tryck på “Detaljer” så ser man vad som spelas och kan byta låt.

Det löser halva problemet typ :+1:t2:

Har inte helt fattat vad du eftersöker…
Men är det att du vill se vad som spelas på andra enheter så är det bara att trycka på Airplay symbolen så kommer ju alla enheter upp och vad som spelas.

Var försiktig med det nu… innan ni vet hur det ser ut här. Det ryktas om att Thailand ska börja släppa in turister först i mitten av 2021. :confounded:

Nej… Jag försökte skämta om det @Dooda skrev. Han frågade ju om du jobbade för Telia, sedan vilken avd. Försökte skoja om att han nu beställer biljetter för att liksom du jobba från varmare klimat…:sunglasses:

2 gillningar

Efter att tänk efter och läst igen så känner jag mig såhär…

123ec66e588aeeeadb42a76ab8b03d8f

3 gillningar

Ska ge mig på denna själv då frugan inte är så mycket för denna typ av dessert vilket är positivt. :joy::joy:

7 gillningar

En liten kaka för dig själv som kompensation för kaloribristen tidigare! :+1::+1::+1:

Ni passar med andra ord väldigt bra ihop :sweat_smile:

snabbkaffe?