Vad gör ni just nu? (2019–2021)

Påväg mot Vaxholm för att hoppa på en båt och sen sprida frugans mormors aska i havet.

7 gillningar

Fina båtar! Har varit ombord på några stycken!

Du får ge kocken semester i mars för då tycks det bli svensk chef på båten :sweat_smile:

Typ denna ?

1 gillning

nja det där är nog en äldre modell.
Såhär ser den ut. Fast baksoldelen är nu en bubbelpool.s66-exterior-white-hull-03_beskuren-500x500

11 gillningar

Tror bilden var en -95a
Riktigt snygg båt ni har :+1:

Funderar på att köpa denna?
Någon som har erfarenhet av den och kan ge lite input.

Den har jag funderat på länge nu, kan dock inte riktigt se var jag skall ha den. Ser fram emot kommentarer :+1:

Sitter ute på en brygga, tar en bärs och tittar på solnedgången.
IMG_20200825_201321

@ICEHOTEL

13 gillningar

Har haft den. Funkade riktigt bra.

1 gillning

Kollar vädret i Houston där brorsan bor :smirk::zipper_mouth_face:

Sitter och väntar ut extremköerna denna morgon. Köerna sägs komma av ett vägarbete som inte blev klart i tid denna morgon.

Lite typiskt att jag då, just idag, ska åka in till kontoret för första gången sedan i början av mars…:man_shrugging:

Sitter och håller koll på bubblan för att se till att inget bråkar efter mjukvaruuppdatering! :wink:

3 gillningar

Händer ingenting när jag trycker på emojigubben. Använder discourse via iPhone.

Samma i Chrome på Windows.

Emoiljknappen fungerar inte i Safari på mac.

Kikar på det!
Ska se till att ni kan “emojia” mig med :poop: för att den är trasig!

2 gillningar

Kommer hem från första dagen på kontoret sedan mars och finner min 11-åring bjudit hem en tjej på middag…:flushed:. Sitter här som en gammal grekisk farmor och övervakar det hela…:sweat_smile:.

8 gillningar

Efterlysning i bubblan med!

2 gillningar

Funderar på att gå tillbaka till Apple Music. Fått erbjudande om 3 månader för 1. Satan vad man hoppar fram och tillbaka

1 gillning