Vad för hörlurar ska jag köpa?

Det är dags att skaffa sig ett par nya reselurar. Over ear, trådlösa, hopfällbara och ordentlig bas är kravet.

Vad säger panelen?

1 gillning

hopfällbara, då rök ganska många , hur mycket behöver du fälla ihop haha

Har ju de bara när jag reser, så om de tar så lite plats som möjligt är ju en fördel. Tyvärr kan jag inte ha sådana man stoppar in i örat. I sånt fall skulle eventuellt sådana med bygel runt örat funka om de inte ska in i örongången.

ok :+1:t2:, ja tänker lite marshall.. fälls inte ihop men heller inte för stora kåpor , bra ljud för de man. betalar , så e du ju lite ungdomlig av dig så dom skulle sitta bra :relaxed::+1:t2:

1 gillning

Kollar faktiskt på dessa som verkar lovande.

dom e säkert helt ok , har inte provat just dom , men du vet hur dom säger här i bubblan , ju dyrare de är desto bättre äre de så du lär nog lägga på en 1000 ing :laughing::grimacing:

Jag ska ju mest använda de till paddan när man reser eller ligger på hotellrummet och kollar film. Så egentligen skulle man väl ha med brusreducering men det känns lite overkill och lägg typ 3K på ett par lurar som används några gånger om året.

kör på dom där , läst om dom nu o de ju super pris ! så ja tror helt klart dom e bra för den prisklassen :+1:t2::+1:t2:

1 gillning

Bose CQ35, mina absolut favoriter. Fälls ihop helt ok. Har åt upp och ner ur ryggsäcken i över ett år nu. Håller än :slight_smile:

Dessa är over ear, har ej provat Marshall men de ser ut att vara On ear (?).

Det pallar inte jag mer än 30 min.

1 gillning

Jo jag har sett att Marshallen är on-ear så det får nog bli att testa de i butik först.

Funderar på om man skulle ta med sig en powerbank till butik så man kunde provlyssna för jag antar att de inte har uppladdade lurar.

1 gillning

Det finns några kriterier du missat. Ska de vara öppna eller slutna? Är ANC ett måste?

Dessa har ett mycket smidigt fodral. Har för mig att hörlurskonnässör @Stefan_Sandstrom anser de vara riktigt bra goto lurar pga formatet. För egen del är jag mycket nöjd. Bose och bas brukar också lira bra ihop :wink:

1 gillning

Sonys förra toppmodell, de som går att fälla ihop är fantastiska.

2 gillningar

Dem är riktigt Nice!

De där är mina goto over ear lurar just nu.
Sjukt bra. Kan rekommendera varmt

3 gillningar

Har missat 45an, har du koll på vad skillnaden är mellan 35 II är?


Fick med ett case, men ligger på jobbet.

Nu hade jag aldrig qc35II. men mina qc35or gade micro usb.. bara där är det värt en uppgradering till qc45

skillnaden mellan qc35 och qc45 tycker jag inte var så gigantisk ändå. men allt är bättre.

hade det inte varit för usbc så är det tveksamt jag har bytt.

1 gillning

Tackar & bugar, mycket input här.

Over ear är att föredra, ANC är ju heller inte dumt.

Får nog fundera på om jag ska steppa upp till 3K eller satsa på Marshall lurarna. Måste nog kolla Marshall i butik känns det som.

1 gillning

USB C, bara det gör det värt att byta. Har två par CQ-35or. Så egentligen igen anledning och byta :frowning:

1 gillning