Vi startade med Champagne och avslutar med Cremant.
Inleder mitt alkoholfria 2026 med en ginger beer.
Som sig bör, men du är ju ett proffs ![]()
Skärmdump på den ![]()
Bara för att motivera dig lite extra ![]()
Det är inget problem. Har haft vita år ett par gånger tidigare.
Hur som helst, vi finns här och gör vårt bästa för att du ska lyckas med ditt beslut. Skål… F’låt, jag menade Gott Nytt på dig eller mer exakt gott nytt år. ![]()
Trevligt. Dryckestråden är ju får all dryck. Både med och utan alkohol. ![]()
![]()
@Hakan_Ander är detta ett bra recept?
Lipton te
Drack två koppar kaffe till frukost. Har hållit upp med alkohol några dagar. Nyktert Nyår.
Efter ett sådant uppehåll, några dagar, fattar man ju att kroppen är helt slut och behöver något stimuli..![]()
![]()
Själv önskar man att man inte druckit så mycket igår, skapligt ont i håret idag ![]()
Hade gärna tagit ett par glas till men med en 16-åring ute på vift kändes det bättre att ta ett glas per flaska. Dock ett stort glas rött..![]()
Tur du är kortklippt då. ![]()
Den där missade vi ju att prova sist. Du får rapportera hur den var ![]()
En helt okej mörk lager. Typisk julöl. Lite bränd, pyttelite karamell men samtidigt lite tunn. Lättdrucken. Men skulle utan tvekan köpa några om man skulle vara ute efter mörk lager.
På doktor @xms67 order så motas baksmällan med tysk öl.





