Vad dricker ni just nu?

Vi startade med Champagne och avslutar med Cremant.

4 gillningar

Inleder mitt alkoholfria 2026 med en ginger beer.

5 gillningar

Som sig bör, men du är ju ett proffs :+1:

1 gillning

Skärmdump på den :grinning_face_with_smiling_eyes:
Bara för att motivera dig lite extra :wink:

Det är inget problem. Har haft vita år ett par gånger tidigare.

2 gillningar

Hur som helst, vi finns här och gör vårt bästa för att du ska lyckas med ditt beslut. Skål… F’låt, jag menade Gott Nytt på dig eller mer exakt gott nytt år. :smiley:

2 gillningar

Trevligt. Dryckestråden är ju får all dryck. Både med och utan alkohol. :+1:t3::partying_face:

4 gillningar

@Hakan_Ander är detta ett bra recept?

1 gillning

Lipton te

Drack två koppar kaffe till frukost. Har hållit upp med alkohol några dagar. Nyktert Nyår.

Efter ett sådant uppehåll, några dagar, fattar man ju att kroppen är helt slut och behöver något stimuli..:smiling_face_with_sunglasses::sweat_smile:

3 gillningar

Själv önskar man att man inte druckit så mycket igår, skapligt ont i håret idag :sweat_smile:

2 gillningar

Hade gärna tagit ett par glas till men med en 16-åring ute på vift kändes det bättre att ta ett glas per flaska. Dock ett stort glas rött..:blush:

3 gillningar

Tur du är kortklippt då. :joy:


Tar mig en låten återställare i form av en Redbull Jäger :sweat_smile:

3 gillningar

Jag ta mig en mörk lager..:clinking_beer_mugs:

2 gillningar

Den där missade vi ju att prova sist. Du får rapportera hur den var :blush:

En helt okej mörk lager. Typisk julöl. Lite bränd, pyttelite karamell men samtidigt lite tunn. Lättdrucken. Men skulle utan tvekan köpa några om man skulle vara ute efter mörk lager.

1 gillning

Tar av den sista flaskan av årets Julmust:

1 gillning

På doktor @xms67 order så motas baksmällan med tysk öl.