Tar mig en efterrätt
Jag har druckit några koppar kaffe och ska ge mig ut i kylan! Dock bara 4 minus där jag bor så inte så farligt.
Räknas inte Blossa 04 som ett samlarobjekt som är värt några tusen i obruten förpackning?
njae , köpte en sån för typ 79kr för nån vecka sen
Jaha, men jag tyckte jag såg nån sån där Blossa årgångsglögg som såldes för flera tusen häromdagen, men det kanske var någon specialutgåva eller nåt
svårt de där me glögg finns så många olika , ja har inte så stor koll egentligen, men denna hade ja koll på , då ja köpt en sån nyligen , ska öppnas på söndag
Det var något annat än det jag tänkte på. Hittar inte precis den artikeln jag läste, men här är någon liknande:
Vi hade fel – tomflaskorna är ÄNNU dyrare | Göteborgs-Posten
Är det en ny 04 eller en från 04? Att jag frågar beror på att vi har några gamla flaskor som blivit kvar i förrådet och undrar hur länge de är drickbara?
En oplanerad och kall öl efter en bra dag. Stötte på några gamla kollegor på sista mötet och vi ba’ öl?
Det är en jubileumsutgåva som släpptes i år.
Osäker på hur länge glöggen håller. Men är den oöppnad så är det säkert inga problem eftersom det är både alkohol och socker i.
Är väl bara att lukta och smaka. Kan tänka mig att den kanske tappat lite smak om den är 20 år gammal.
HAHA! Läste först "Satte på"... blev jäkligt konstigt..
Behöver kaffe...
Jag trodde du regerade på pluralis..
Ni två verkar ju iallafall i skrivande stund göra just det som detta ämne handlar om
Var på bolaget i veckan och såg den här stå alldeles ensam. Tänkte att det där var ju den @MrMustang drack för ett tag sedan, så tänkt och köpt.