Du höll dig vaken ![]()
![]()
Den smakade fasiken som en riktig jack & coke, lite svagare än vad man är van vid men rätt gött faktiskt!
Med nöd och näppe ![]()
Låt dem inte stå i barnhöjd i kylen bara. Barnen blev ju såklart intresserade när vi hade dem hemma, stor risk att nån smyger fram när vuxna inte tittar, för att smaka ![]()

Underbar kortfilm gifen refererar till. ![]()
Råkade ut för en alkoholrelaterad incident som barn. Ville ha saft och blev hänvisad en flaska av mamma. Hällde upp ett glas, smakade och gnällde till morsan att det inte var gott varpå hon replikerade något i stil med "var inte så kinkig nu" och insisterade på att jag skulle dricka upp.
Saften jag var spekulant på var hemmagjord svartvinbärssaft som var tappad på gamla vinflaskor. Saften jag faktiskt drack, visade det sig i det här fallet, kom inte från en före detta vinflaska utan från en vinflaska som fortfarande var vinflaska. Vilket morsan upptäckte en stund senare. ![]()
Ja Las Palmas måste alla se om man missat den, ett mästerverk ![]()
Whiskey är inte riktigt min grej så den har jag inte testat. Var den bra?
Jättegod ![]()
4,2% räknas nästan som alkoholfri ![]()
Idag höll jag mig inte vaken ![]()










