En öl och en pinne!
Denna hade @RolexJocke uppskattat, påminde om suröl
Det finns vissa saker man definitivt inte vill träffa på igen..
Krya på dig och var inte där snål med medicinen..
Du som har genomanalyserat det mesta, vad är @xms67 bästa tips på mota-olle-i-grind spriten? Har det mesta hemma utom cognac och tequila.
Varm mjölk med mörk rom och honung
Det lät verkligen som medicin, men onjutbar sådan
Haha, det gäller att inte fastna för en metod, utan man ska tänka på att riktigt vass antibiotika är bredspektrigt. Alltså är det mest effektiva mycket av av mycket… Toppat med vitlök och c-vitamin.
Kanske ska ta en redig ranson av detta. Tillochmed bartender @Hakan_Ander har ju godkänt den!
En hela brandy botar det mesta.
Om du vill att det går mera städat till så varmt vatten och valfri mängd chymos Minttu.
Annars en variant med varmt vatten, rom och honung.
Så länge det är sprit i riklig mängd inblandat blir det bra
Jag vill minnas att du rekommenderade nån flaska Malbec sist också, nån i ~600kr klassen enligt den där listan du hade på bolaget. Blandmissbruk ska vara effektivt har jag hört.
Det hörs ju nästan på namnet att man behöver en Penicillin för att mota bort sjukdomar. Whisky, citronjuice, ingefära och honung toppad med lite rökig whisky kan ju inte gå fel när hälsan kräver det.
Filmat hela dagen nästan och samma sak står på schemat imorgon. En kall medans jag tömmer kameran på videoklipp så jag kan börja klippa sen.
Den är ju till för att göra Rom & Cola på!