Vad blir det för mat? (2024)

Tapas

6 gillningar

Lite rött kött och chokläää

10 gillningar

Blir att testa till lunch idag!

3 gillningar

Kan rekommendera att spruta in någon form av BBQ sås under skinnet på kycklingen, då blir den extra saftig :blush:

Petade in smör under skinnet faktiskt! Sen marinad och kryddor samt en halv vitlök på insidan.

5 gillningar

Precis den jag körde, väldigt fin fågel :swan:

1 gillning

Det kommer bli dunder :ok_hand:

1 gillning

40 min räckte faktiskt inte för mig, 1,8 kilo tror jag det var så den får gå en liten stund till. Lite väl mycket yta på skinnet med så nästa gång blir det att dra ned graderna en aning.

1 gillning

Kan det bli för mycket yta på skinnet? Jag skulle kunna äta mig mätt bara på skinnet. :joy:

2 gillningar

Jag körde 50 plus 10, 160 grader först sen 180.
Kommer att köra samma tid nästa gång men 160 grader all the way.

1 gillning

Farfalle med salsiccia.

7 gillningar

5 gillningar

AG! Fint ska det vara. Jag är inte alls avundsjuk :scream:

1 gillning

AG är överskattat. Varit där två gånger, ena gången var verkligen medioker, åtminstone för det priset.

Överprisat men inte överskattat tycker jag. De har fantastiskt kött, trevlig atmosfär och bra viner. Däremot kostar det en halv förmögenhet att äta och dricka där. Har varit där två ggr men aldrig betalat själv. Då är det ju värt det :smiley:

1 gillning

Jag tycker det är bra. Svårt att hitta bättre kött i Stockholm. Och de kan verkligen tillaga det.

Det ska vara hemma hos @xms67 då, dina gäster verkar sällan få några halvfabrikat :slight_smile:

Där är det så himla dyrt bara..:sweat_smile:

Menar du att gästerna står för kalaset? Du får ju åtminstone bjuda på några raggarballar med svängdörr :sweat_smile:

1 gillning

Det var säkert barnsjukdomar där som ställde till det första gången vi var där.-

1 gillning