Vad är Comviq mystery box?

Finns en hel del som säljer sk Comviq Mystery Box (Samsung S23 Ultra + massa tillbehör och abonnemang). Men hur har de fått de här boxarna?? Vem är de till för??

Är bara nyfiken. Någon som vet? (Tittar på dig @Esse)

Man beställde på Comviqs hemsida inför lanseringen av S23. Precis som vilken annan beställning som helst förutom att det var begränsat antal.

Aha ok :slight_smile: tack

Vad kostade mystery boxen?
Anmälde mig till den men missade såklart när det väl var dags.

Comviq sålde, enligt dom, 100 exemplar av mystery boxen. Jag var inne rätt tidigt o la flera beställningar men fick error. Därefter visar det sig att alla som beställde (långt över 100x4) fick boxen nen inte i en box till den 1a februari. Detta var en deal på 525x24mån.

Som en liten anekdot kan jag nämna att Comviq först hade skrivit att det inte fanns möjlighet att ångra köpet. Jag kontaktade deras presstjänst och frågade om det inte blev lite tokigt nu med tanke på de tvingade 14 dagarnas "öppet köp" enligt distansköplagen.

Den meningen togs bort gaaaaanska så omgående därefter :slight_smile:

Jag förstår dock hur en sådan mening lätt kan hamna på ett sådant erbjudande. Vad förlorar man att chansa om man ändå kan lämna tillbaka det om man inte var nöjd med innehållet. Men distansköplagen går inte att förhandla bort.

2 gillningar