Vad använder ni för mobil just nu?

Hade du varit från Göteborg hade du ordvitsat med ”knappast”.

1 gillning

IPhone SE, storleken avgör. Gillar inte stora stora telefoner. Bävar för när den går sönder.

1 gillning

Inte helt omöjligt att den kommer tillbaka :slight_smile: Välkommen till forumet!

Tjejen vill också ha en ny telefon men tycker alla iPhones är för stora nu. Hon ser fram emot en ny SE :smiley:

Samma här, fast efter SE åkt i golvet och skärmen spruckit blev det en iPhone 7 till frun. Prisvärd och nästan identisk med iPhone 8 bortsett från A11 chip å trådlös laddning.

Fast skulle SE 2 komma tror jag hon byter på stunds, bra handväskemodell :slight_smile:

1 gillning

Gillar inte heller stora telefoner. Skaffade mig min första iPhone i höstas. Blev en iPhone 8. Xs kändes lite för dyr (använder inte telefonen så mycket “on site”). Kom från en Nexus 5 (utan X) och innan dess en HTC Desire S.

Är en utpräglad iPad-användare annars. Har en iPad Pro 10.5 som jag bär runt på hemma.

Min iPhone 6S håller ställningarna än.

Kör iPhone 6s men funderat på Huawei P30 Pro eller Xs max. Kan inte bestämma mig :thinking::grimacing:

1 gillning

Helt klart Xs max. Vill du spara några riksdaler är Xr också ett bra alternativ.

1 gillning

E ju endast ca 4 månader till nytt event, kanske värt att vänta. :man_shrugging:t2:

Ja, kanske det. :blush:

1 gillning

Det vet jag att du tycker :wink:

1 gillning

iPhone XS. Jag är extremt nöjd med den. Första mobilen jag köper privat(om man inte räknar alla de jag kör till fruar och barn…:roll_eyes::grin:). Jag har haft och har förmånen att ha telefon från arbetsgivaren sedan i början på 90-talet. Kört iPhone sedan 4:an. Men nu är iPhone för dyr för min nuvarande arbetsgivare så jag slog till på en privat. Som sagt, extremt nöjd med den.

iPhone X.

Valde att för första året inte uppgradera till senaste versionen av iPhone på grund av prisbilden.

1 gillning

iPhone XS, provat android två ggr (oneplus och Samsung 9) och efter några månader längtar jag tillbaks till Apples väl fungerande eco-system… Kör även med iPads och iMac, även barnen kör iPhone vilket blir smidigt. Sedan lockar det med hårdvaran från android världen lite då och då…:blush:

1 gillning