USB- till lightningkabel i bra kvalitet?

Någon som kan tipsa om en USB → Lightning-kabel som i princip inte går sönder? Min dotter är lite oförsiktig med sina enheter och det går åt några kablar per år här hemma.
Brukar köpa en bunt från Ali Express, men är trött på att de alltid går sönder.

Tips mottages tacksamt! :slight_smile:

Tror inte de finns, sa precis i helgen att nästa kabel grabben förstör får han börja pröjsa själv… Dom ligger med telefonerna i sängarna och trycker kabeln ner emot sängen, inte konstigt kablarna går sönder…

Jag kör också på kvantitet istället för kvalité när det gäller USB-kablar.

Oförstörbar är den inte men en kabel som hållt i över ett år för mig är Ankers kabel. Köpte bulk innan och gjorde så även med Ankers. Har bara packar upp en än så länge :smiley:

Håller med anker e bra , om man inte har iguy på barn paddorna - då böjs dom av typ direkt , för grova så de blir en ”konstig” vinkel - annars super starka :+1:t2::+1:t2:

Anker e bra som fan… men ungarna hemma lyckas ändå ha sönder dom… så nu får dom köpa egna…

Med dina pengar :wink:

Jo till en viss del, men ändå deras ihop tjänade pengar… Så… Ja menar varför ska mitt konto hela tiden skunks och deras öka när de e dom som har sönder grejorna… :man_shrugging:t2:

1 gillning

Anker är bra, men inte de röda(Båda mina röda är snart färdiga för skroten). IKEA verkar bra, men lite tidigt att säga.

Jag äter kablar (sängläsning). Den IKEA-kabel jag köpte höll i två månader, glappar när man böjer nära lightningkontakten fastän det inte syns någon större påverkan på utsidan. Den Otterbox Lightning kabel jag köpte för 1,5 år sedan ser ut och fungerar som ny.

1 gillning

Tips, TWS-lurar. :slight_smile:

Man kanske luras av att de ser så välbehållna ut? Men som sagt, det kanske är för tidigt att utropa dem som bra.

Kommer köpa en Ikea-kabel igen till testlabbet här hemma. Den har en trevlig längd på 1,5 m.

Denna har visserligen inte USB-C i ena ändan. Men jag försöker köpa MFI certifierande kablar:
Syncwire iPhone laddningskabel Lightning kabel – 1M [Mfi certifierad] Apple kabel för iPhone SE 2020/11 Pro Max/11/XS Max/XS/XR/X/8/8 Plus/7/7 Plus/6S/6S Plus/6/6 Plus/5/5S, iPad – vit : Amazon.se: Elektronik