Tripp till London numera

Såg det på avgångstavlan på Kastrup. :joy:

Heathrowbranden ser ur som ett jobb av ryssarna. Kan ju visa sig vara av "naturliga" orsaker, men att inte utgår och utreda det utifrån ett sabotage/terrosism vore tjänstefel av brittiska myndigheter.

1 gillning

Jag undviker alltid Heathrow som pesten. Den absolut tråkigaste flygplatsen jag varit på.

Idag betalade det sig :wink:

3 gillningar

Ha en skön vistelse, @Thomas :blush:

Såg på nyheterna att ni har det varmt också, 17 grader. Avis på dig :blush:

1 gillning

Har varit riktigt skönt idag! Nästan lite sommarkänsla. Ska bli lite sämre resten av helgen men ändå skönt.

3 gillningar

Åka hem ölen på Gatwick

6 gillningar

Hur var priserna i London för mat o dryck o sånt? Var några år sen man var där. Gissar att saker o ting inte blivit billigare efter Brexit.

Visst har det blivit lite dyrare men London har ju alltid varit en dyr stad. Sedan gör ju valutan sitt också. När vi var här sist stod punden i 10. Nu är den 13.

1 gillning

Senaste gången jag var i London var 40 år sedan. Första gången i helgen för barnen :blush:
Har hänt en del kan man säga, men lika trevlig stad

10 gillningar

En helt fantstisk stad. Inte underligt att jag är gift då hustrun bodde där(Notting Hill) när vi träffades..:blush:

1 gillning

Spännande med att ni träffades i London. Ja London är en häftig stad helt klart. Paris mer pampig. The Lookout och Garden at 120 var en höjdare på flera sätt denna resan :blush: