Tråden om: Varför skall jag köpa Apple Watch

Intressant…

Det lilla jag testat så tycker jag avslagen always on och aktiverad ”väck vid handledshöjning” ger bättre batteritid än aktiverad always on och avslagen väck…

Behåll s4:an. De bästa funktionerna finns ju redan där. Apple Pay osv

1 gillning

Har hål nr 4 på vanligt sportband L/M, vilken storlek på läderlänk skulle ni valt då?

Är det inte enklare att du bara mäter din handled?

Jag rör mig kanske på ett sådant sätt att klockan är oftare på. Tyckte den tändes mest hela tiden och det var lite irriterande på möten eller framför tv’n.

175-180 typ. Var nere på Macforum för att kolla på dom, men de hade den inte hemma :confused:

Då låter det som en M/L då. Den är för 165-205mm medan en S/M ligger mellan 140-180mm

Byt till 7an, större skärm gör skillnad och snabb laddning är nice. :watch:

1 gillning

Tror du svarade på fel inlägg.

En Apple Watch Series 7 anländer kanske i morgon. Får fundera till dess hur man ska göra, men behåller nog. Så en Series 4 kan vara till salu snart om nån e sugen, Skicka DM isåfall :stuck_out_tongue:

Samtidigt så velar jag om jag skulle tagit 4G. Men fello som jag har har ju inte e sim så är ju egentligen att fundera på. Men ändå så tänker man om det var dumt. Men inget jag saknat nu samt att jag alltid har telefonen med mig.

Du kommer att skicka tillbaka den :wink:

1 gillning

Sälj båda och köp en riktig klocka istället. :joy::joy:

1 gillning

Har du någon gång bara tagit ett beslut direkt och hållit fast vid det?

2 gillningar

Jag är inte så velig. Vill mest bara ta rätt beslut :wink:

Fast det var ju inte ens ett svar på min fråga… :joy:

2 gillningar

Blir du mer eller mindre säker av alla frågor och svar du ställer och får här i forumet?

(Ta det rätt, du håller ju forumet levande)

2 gillningar

Klart du ska behålla den, är ju flera generationer från den du har så det har ju hänt en hel del.

Stör mig lite på färgen bara :rofl: skulle vara Nice med mer svart. :rofl: ska hämta den i eftermiddag

Jag uppfattar den ”blå” som betydligt svartare i verkligheten. Var också lite orolig av vad jag såg på reklambilder.

1 gillning

Köp en stål istället, den är bäck svart. Slipper du fundera över e-sim oxå, är standard på stål.

1 gillning