Tråden om AirPods Max

Funkar teams till AirPods Max menar du :wink:

1 gillning

Tänkt dig rumslig upplevelse med Teams :exploding_head:

2 gillningar

Underbart!:+1:t3:

1 gillning

Kan ju bli… sådär… Tänk kalsonger och skjorta och så dyker kollegorna upp i rummet…:scream:

2 gillningar

Mer intressanta än Apple Watch

Så här dagen efter(:roll_eyes:) funderar jag på om kronans/kontrollens placering uppe på kåpan är så smart? Vill man inte ha kontroller nedåtriktade? Samtidigt har jag suttit är och spöktestat och inser att handen naturligt kommer så att det passar med kontrollen uppe på kåpan…:flushed:

1 gillning

Fullt rimligt.
Störde ihjäl mig på mina bose qc35 att kontrollen satt i nederkant.

1 gillning

Är det bara jag som ser det? :thinking:

2 gillningar

Därför jag älskar dem då! :heart_eyes::nerd_face:

Probably!

Sjukt snygga lurar är det iaf, så det var ingen diss från min sida :slight_smile:

2 gillningar

Bättre ljud och brusreducering än Sony XM4

Dock är skillnaden mot XM4 inte stor nog att motsvara priser. Men OM det stämmer att både ljud och brusreducering är bättre än MX4 är Apple hemma. Med råge.

Tack till 99mac.se

1 gillning

Kollade även denna video och det ser/låter lovande.

Eller om jag skall vara ärlig är jag så sugen på ett par att jag knappt kan somna. :joy:

Det förklarar kanske varför du är uppe så här dags :slight_smile:

1 gillning

Haha…:sweat_smile: Och jag kan inte sova för att jag söker tecken på att jag gjorde rätt som redan köpt…:joy:

1 gillning

Jag har i alla fall lite betänketid. 12-14 veckor leveranstid nu på dom blåa från Apple.

Såg i någon video att de går för 900 dollar på 2:a handsmarknaden…:flushed:

Arschå… arschå… :grin:

1 gillning

Herregud, 12-14 veckor på de rymdgråa just nu.

1 gillning

Mina som beställdes för 25 timmar sedan kommer 7januari. Nu 11-25 mars… Jösses…:flushed:

Tänk andra företag som värderar varje 10 dollar mot marknaden, ljud, funktioner, bekvämlighet konkurenter etc. Sedan kommer Apple och lägger på 200-250 dollar och folk blir som tokiga och köper…