Toalettbord och dess inverkan på livet

Unika bilder på Attefors toalettbord. En klart bättre levande blomma, men det är tydligt bevis på att han älskar sig bord och pysslar om toalettblomman exemplariskt!

1 gillning

Vi kanske kan anordna en tävling här i bubblan. Alla skaffar ett bajsbord och en garderobsblomma. Varje vecka ett nytt kort på blommans status, den som dödar den först får ett straff som vi gemensamt kommer på.

Nu kör vi!

2 gillningar

Min är redan död.

Och här är bilden till inspirationen som @DennisKlarin pratade lite om i podden.

6 gillningar

Går det bra med en svärmorstunga från just svärmor?

4 gillningar

Räknas de här växten?

3 gillningar

Haha inget mot dig @DennisKlarin bara miljön som väckte tanken hos mig :smiley:
Du ligger högt upp på listan nu efter stt du sålt mig världens bästa penna. Blir kallsvettig så fort jag inte har den k i mitt blickfång

2 gillningar

Men helvete så snyggt!

1 gillning

Jag har både växter och djur.

9 gillningar

Skit i en monolit! :stuck_out_tongue_winking_eye:

Mys! Älskar golvet! <3

1 gillning

Haha, kul att du gillade den! :grimacing: Lite väl mycket kanske! :joy:

Varför har man en fåtölj på toa? :thinking:

De där tapeterna är så coola. :grinning:

1 gillning

Vi har en förkärlek till apor. Dom är överallt i huset. :monkey::monkey::monkey::monkey:

2 gillningar

Flera anledningar.
Badrummet och köket är de två ställen där det alltid hängs på fester.
Som förälder får jag aldrig vara i fred på toaletten.
När ens partner badar/sminkar sig och man vill prata så vill jag inte sitta på toalettstolen eller stå upp.
Därav en fåtölj i badrummet.

3 gillningar

Folk snor pennor som galningar på mitt jobb. Har funderat på om man ska stöldmärka den på något vis…

Det är fan läge att skaffa en sån här till toaletten.

Frugan gnäller ju alltid och undrar om jag odlar skägg på golvet, med denna växt kan jag ju lugnt replikera: Nej det är inte jag, det är Aron. :joy::joy::joy:

3 gillningar

Det närmsta jag kommer blomma är nog mattan på gästtoan.

bild

7 gillningar

Fin tavla också!