Toalettbord och dess inverkan på livet

I ett av Macradions poddavsnitt så pratade vi om Dennis "bajsbord". Så i denna tråd kan vi på ett lättsamt och härligt sätt prata och visa upp just våra "bajsbord". Nedan är bilden till inspirationen som gjorde att vi skaffade ett sådant i badrummet.

Och här är mitt:

5 gillningar

Det hade varit episkt men tyvärr inte! Har bara ett badrum och efter att ha nästan dött 20 gånger i förra lägenheten där vi hade badkar så stod jag på mig när vi gjorde tillvalen i denna lya. Fasen frugans krämer, hårinpackningar och jox var som en isbana varje gång man skulle kliva ned i hockeyrinken.

4 gillningar

Vi har ett badkar på en av våra tre toaletter därför att hustrun gillar det. Och det är helt omöjligt att ens titta på badkaret utan att halka…:grin:

1 gillning

Den där blomman… @DennisKlarin :joy:
De är väl typ omöjliga att ta död på? Hur har du lyckats??

Han pissade snett och vattnade den med fulöl.

1 gillning

Jag tror mer på ett lokalt gasutsläpp.

1 gillning

Älskar att bara bladen närmast toan är döda också :joy::joy::joy:

3 gillningar

Får torskpåtallinn-vibbar av den bilden…

Det eller en bild från Kumla!

Jag tror att om man vrider kameran lite så sitter det en ”hans” och en ”hemnes” handdukshållare på väggen.

Nej usch nu är vi elaka, nu fick jag dåligt samvete. Älskar dig Dennis :heart:

4 gillningar

Nu tycker jag att vi alla går in på http://www.dkddkddkddkd.se/ och beställer något så att @DennisKlarin kan köpa en ny badrumsblomma.

1 gillning

Hehe, den är inte död! Den brände sig lite i somras när det stod i ett fönster. Så nu får den stå i badrummet i fukten för att återhämta sig lite! :heart::seedling:

1 gillning

Vad är det här för jävla massmobbning?! Faktum är att Marcus med har ett toalettbord nu! Säkert med en död blomma på med!

4 gillningar

2 gillningar

Garanterat död inom 3 dagar!

Har inte lyssnat på podden, men är diskussionen att man inte ska ha toalettbord?

Du ja, kommer bli otroligt tomt när du dött i Corona :sob::heart:

Inte lyssnat på podden?

2 gillningar

Macradion lyssnar man på live. Annars får man inte hela ljudupplevelsen. :dash:

1 gillning