Tips på filmer och serier (2021)

Ditt svar efter hade inte laddats in, se ovan ^

De som har ett HBO Nordic-konto kommer kunna logga in på Max sen bara, men gällande operatörerna när det inte är via en app är lite mer oklart men jag gissar att de kommer flyttas över om operatörerna godkänner den nya prislappen etc.

1 gillning

Den som lever få se helt enkelt…:+1:t3:

Yes! Skall bli så skönt med ny app oavsett!

1 gillning

1 gillning

Yes samma som står i artikeln, så borde följa med men med tanke på att de inte annonserar priset än så kan väl allt hända :joy:

1 gillning

Jag tror jag kommer signa upp på ett eget abb även om jag kan få materialet genom Telia gratis.
Känns skönare med en egen app och den får väl förhoppningsvis stöd i Apple TV-appen.

2 gillningar

Jag hoppas på att man kommer att kunna koppla sitt HBO konto till Telenor på samma sätt som man kan göra med C-More och Viaplay.

Har du Telia så kan du bara se HBO genom deras app. Går inte att logga in på HBO-appen.
Skulle förvåna mig om Telia ändrar på det.

1 gillning

Vi använder ett login från svärfar där vi har 15 kanaler med linjär-tv och HBO i Telia+ appen.

Samma här. Fast inte genom din svärfar :wink: Har varit på Telia många ggr om detta och tror inte att de
kommer släppa på att du får ett inlog till Max.

Det tror inte jag heller. :man_shrugging:

No Time to Die. Premiär 8 oktober (enligt trailer), 30 september (enligt filmstaden)

Jag är taggad i alla fall! :slight_smile:

5 gillningar

Har sett de två avsnitt som finns ute och den är ett måste! Kan tolkas som en stor reklamfilm för SpaceX men jag gillar den, snyggt filmad, bra soundtrack och rörande historier om privatpersonerna som snart skall upp i rymden.

Började kolla men stängde av efter 10 minuter. Det var bara för mycket “the American dream” :grimacing::joy:

Fegis! Den tar sig sen!

Någon som sett någon bra ny serie på Amazon senaste tiden. Tycker inte det verkar kommit så mycket nytt. :thinking:

Spanat in Nine perfect strangers? Lite udda men jag gillar den.

3 gillningar

Gillar den också. Bra karaktärer och Nicole Kidman är som vanligt bra.

3 gillningar

10 inlägg delades upp till ett nytt ämne: The Matrix Resurrections

Nu blev man ju sugen på att boka en biobiljett…

https://www.filmstaden.se/film/NCG210769/dune

3 gillningar