Tips på filmer och serier (2021)

Inte vad jag vet tyvärr

Den höll hela vägen tycker jag. :+1:t3:

1 gillning

Money Heist säsong 5 är ute. Såg 3 avsnitt igår. :dollar::dollar::dollar:

Är genuint glad över att höstens säsong av ”Babel” (SVT) har premiär i dag. Inga dåliga gäster dessutom: Sara Stridsberg, Chimamanda Ngozi Adichie och Bob Hund.

1 gillning

Ett inlägg delades upp till ett nytt ämne: Skådespelaren Oliver Loftéen är död

Kom igeeeeen vänner…

Någon gång måste väl denna tråden kunna producera åtminstone en rekommendation som inte riktar sig mot pensionärer? :smiley:

Valley of Tears ( Sh’at Neila) det bästa jag sett i år. Finns på HBO.

2 gillningar

Nya Jackass-trailern verkar lovande.
Uppfriskande med lite rolig dumhet.

Rekommenderar de släppta filmerna, bra musik i dom också.

2 gillningar

Red Notice, premiär 12 november.

1 gillning

Känns som ett måste för alla rymdnördar. Sett första avsnittet och gillar den! Finns på Netflix, hade premiär idag:

2 gillningar
1 gillning

Coolt! :clap:

Årets bästa svenska serie.

Ska ge den en chans

3 gillningar

Funderar lite på hur det kommer funka för svärfar som har HBO genom Telia+.
Han har ett gammalt abb där det ingår i hans paket. Tror inte han betalar extra för just HBO.

Skall höra med honom om han fått någon info från Telia. :thinking:

Från artikeln:

Vad händer om jag registrerat mig på HBO Nordic genom ett partnersamarbete?

Om du abonnerar på HBO Nordic genom en av våra partners kommer ditt konto att ändras till ett HBO Max-konto vid lanseringen. Våra partners kommer inom kort ta kontakt med ytterligare information.

2 gillningar

Men han har inget konto för just HBO Nordic utan vi tittar på materialet från HBO i Telia-appen.

Ah, jag tror det kommer bli överflyttat för dem med. De har inte lämnat några priser än så det kommer nog bli dyrare så jag gissar att upphandlingar sker mellan alla operatörer nu.

1 gillning

Jag läste det som står i slutet av artikeln men fattar inte riktigt ändå. Kommer dom skapa ett nytt konto för dessa. Och kommer dessa kunder få betala fullpris för den tjänsten då.