Tips på filmer och serier (2021)

Inte på denna, men första gången jag såg film/serie med mina APM på iPad tog jag av mig lurarna flera gånger för att kolla om något var fel, som att ljudet kom ur iPaden.

1 gillning

Upplevt @xms67 men mina AirPort pro. Trott att ljudet kommit från telefonen istället för lurarna. Läskigt hur bra det funkar.

1 gillning

Jag och frugan såg precis Cherry på Apple TV+ och oj vilken film. Tom Holland är verkigen helt fenomenal i den, otroligt duktig. Bland de bästa filmer jag sett hittills i år, lite förvånad över betyget på imdb trots att alla användarrecensioner är 9-10 i betyg.

3 gillningar

Jösses, jag läste denna recension och strök den från min lista. Du tycker den är bra förstår jag. Tror jag litar mer på dig än SvD:s kultursida…:sunglasses:

1 av 6 i betyg…

Fast 1 är ändå ett intressant betyg. Brukar av ren nyfikenhet välja att se filmer som får 1 i betyg. Däremot är 2 ett riktigt trist betyg.

1 gillning

Han har rätt i mycket och det finns en del frågetecken men jag gillade den verkligen ändå.

1 gillning

Japp, Cherry var helt klart sevärd.

1 gillning

Jag tappade den i mitten men sedan blev det riktigt riktig bra!

1 gillning

Säsong 2 av ”Hjälp, vi har köpt en bondgård!” finns nu på SVT Play:

1 gillning

För er som inte fick nog av 2+4 timmar ”Justice League” så kan ni snart se den även i svartvitt:

:flushed:

1 gillning

Wonder Woman 1984 (HBO Nordic)

Kanske torskar dit på en månad av Paramount+ om vi inte hinner se klart innan torsdag.

Verkar väldigt lovande efter första avsnittet.

Det där verkar ju intressant. Jag och sonen har grabbkväll då hustrun är utflugen denna kväll. Är den nysläppt?

Ja, 2020 iaf.

1 gillning

Riktigt bra serie. :slightly_smiling_face:

Oj! Hade helt missat att en ny säsong av Mayans MC dragit igång. Naaaajs!

1 gillning

Snöänglar på SVT PLAY. Som vanligt är Linus Fremins tips :ok_hand:

1 gillning

Two Weeks to Live (Paramount+)

Sett första avsnittet, bra! Tar andra avsnittet nu på en gång. :slight_smile:

1 gillning

Har precis sträck kollat Vem Mördade Sara på Netflix, skaplig men lite rörig med nu & dåtid om vartannat. Blev dock lite besviken efter de 10 avsnitten när det slutar med en trailer för säsong 2. :unamused::unamused::unamused: