The Real Cheeseburger lanseras i Thailand!

Såg på nyheterna att Burger King lanserar en ny burgare.

20 skivor "ost" mellan 2 bröd. Kostar just nu 109 THB dvs 33kr.

Finns att beställa nu och går även att lägga till mer ost eller bacon för den som tycker det är lite för lite fett!

4 gillningar

Ser helt fruktasnvärt ut! Med en köttbit däremellan så hade saken varit... biff.

2 gillningar

Går bra att lägga till 2 pcs of Bacon. Alla vet att allt blir bättre med bacon så känns givet.

Helt ärligt, vem beställer ens detta?!

Även om jag blir sugen på att beställa hem en bara för att se vad detta idioti är för någonting!

Känns nästan som motsvarande ett 1 april-skämt.

Vem äter på BK?

Jag gör ibland, ligger bra till :slight_smile:

Min fru tyckte det såg gott ut :face_vomiting:


1 gillning

Jag gjorde det förra veckan. Crispy Chicken & Chicken Royale är helt okej.
Men restaurangen jag var på var bra nergången och toan jäkligt ofräsch.
Burger King känns lite som på dekis.

2 gillningar

Först måste vi reda ut i vilket sammanhang? Om livet hängde på det och jag fick välja mellan McDonalds och Burger King hade valet varit mycket lätt.

Grillat är trots allt godast.

1 gillning

Ostburgaren känns lite spännande, lite bacon till blir bra. Skulle gärna se att deras Yumbo sandwich, med många lager med skivad skinka, kommer tillbaka, den är saknad.

Över på Threads verkar folk mest må illa av att läsa om den. :joy::joy:

1 gillning

Enkel burgare att slänga ihop hemma. Då kan man variera med olika sorters ost.

Kunde inte låta bli…

4 gillningar

Bild på burgaren i verkligheten när du får den!

1 gillning

Det kommer!

1 gillning

Bättre med friterad ost emellan, det är fint det :yum:

Så kom den hit.




Resten hamnar i kylen/frysen. Det är 20 skivor ”ost” som vi brukar ha i toast ibland. 6 skivor kostar runt 180 baht i vanliga fall så kan lika gärna beställa några sånna här och frysa in osten :joy:

6 gillningar

Haha cheeeses​:partying_face::partying_face:

1 gillning

Om det står mellan de tre stora är BK det självklara valet

1 gillning

Tycker också valet är lätt, jag ogillar verkligen deras artificiella rökarom eller vad det är. Tycker McDonalds ändå är bäst av de tre stora, visserligen kör ju jag alltid med en plain burgare eller nuggets, men tycker de vinner där.

Här i stan är det bara jämföra kön då alla tre ligger grannar, skulle säga att McD, Max och BK om man rangordnar dem :slight_smile: