ahaaa… den hade jag missat
Imponerande
Stackars @Stefan_Sandstrom måste vara en riktig mardröm för honom att bli stoppad av en sådan 
jo såg det där… det är bara en PR grej, man ser aldrig de där bilarna patrullerandes
jag blir aldrig stoppad…kör som en kärring.
Gör jag oxå, blir lik förbaskat stoppad.
Vad kör du för bil?
Golf combi som är så standard den kan bli. Tror att mest beror på slumpen.
Sorry @Thor ingen Tesla Cybertruck till Europa.
Det blir ingen Tesla Cybertruck här i Europa, men kanske i framtiden.
Elon Musk berättar i en intervjun att Cybertruck inte kommer lanseras i Europa. Det är Amerikanska marknaden den är tänkt till och är inte anpassad för Europas trafikregler. Det kanske kommer tillverkas en mindre version som är anpassad för den Europeiska marknaden och vägar. Men om och när är inte helt säkert än.
Lego har dock tagit fram ett mindre förslag.

Källa: Daily Drive Podcast Via: Feber.
Det var ungefär vad motorjournalister sagt sedan lansering. Trist att de fick rätt 
Finns en podd där @Thor spisar av mig när jag påstår detta också. Never forget.
Fake News, efter fossilbränsleälskarna är Elon Musk den som sprider mest falska rykten om tesla
Tråkigt men väntar. Jag tycker den är überläcker.
intressant ändå de var ok med att folk från EU kunde förboka den…
Minst sagt.
Tesla KK om 3 månader 
Nä men skämt å sido så tror jag teslas storhetstid snart är över, tyvärr.
Otroligt intressant att se om Tesla blir bestående eller faller ihop. Nu kommer ju vanliga biltillverkare med bra elbilar de närmsta åren. Samtidigt tar det nog 2 år innan vi ser en rejäl flotta av bilar som kan konkurrera. Använder Tesla dessa år smart så kan de gå.
jag sa til min fru här om dagen att nu har vi fan köpt den sista teslan.
Xen vi har började varna om att batteriet är förvarmt. När den stog i garaget som är svala 20c…Felsökning visade sig att kylaren för batteriet är trasig och efter X antal samtal så fick jag äntligen att de ska repa på garanti… Bilen går just nu inte att använda och ingen eta på reperationen.
Bara dagen efter ringer min dotter som kör en Model3 i Malmö och säger den inte går att låsaupp längre. Den fick stå parkerad vid en tvättasjälv hela helgen för tesla support svarar inte på helger. (även fast de säger de har öppet).
Det och med alla de andra problem jag haft med ModelS så känner jag nu att jag nått en nivå av att jag inte vill ha med dem att göra längre… Tesla fanboy hos mig har bleknat.
