Telenor-problem

Precis, kan lämna när jag vill!

Är inte Telia den operatör med flest användare?

Jag vet inte hur de redovisar antalet anmälningar, men om det är en faktiskt siffra och inte % av antalet användare. Så är det nog kanske inte så tillförlitligt.

Rättar mig själv lite, siffran är nog helt korrekt, men kanske inte visar det du vill få fram med den.
Blev det tydligare hur jag tänker ?:face_with_monocle: :joy:

En rapport efter lunch:

Ingenting har hänt. Nu har de en eftermiddag på sig att lösa problemet.

1 gillning

Det var bättre på den tiden då det var Europolitan :wink:

Då var jag ung och hade Comviq kontantkort.

2 gillningar

Hade man Europolitan var man ju lite coolare än andra. :sunglasses:

1 gillning

Jag jobbade på Europolitan. Fatta hur cool jag var :sunglasses:

2 gillningar

De slutade vara coola 2001 när de lanserade mobilabonnemang i samarbete med LunarStorm.

Lol.

Ringde Telenor igen (denna gång kom jag fram direkt):

Som vanligt kommer man till en person som inte vet något alls först och blir kopplad vidare till teknisk support (en minuts väntetid). De berättade att mitt ärende skickats vidare till någon form av IT-avdelning och kunde inte svara på när de löser det.

När du ringer nästa gång och undrar hur det går(vilket du kommer behöva) börja prata om kompensation redan då.

1 gillning

Tänkte ta det i morgon när jag ringer om de inte mot all förmodan löser problemet i dag.

1 gillning

Hur cool var jag med min släpbara Siemens lur med 2 timmars standby och europolitan abonnemang sedan 1993? :joy::joy:

4 gillningar

Nu gick det att lägga in e-sim på min frus mobil. Min som inte har fungerat sedan i fredags verkar det vara lägre prio på.

1 gillning

Antar att det var här efter jag sagt åt dig att jag löser det direkt! :wink:
Kan lösa både email med instruktioner och QR kod som du kan scanna direkt om det behövs! :slight_smile:

@Zop Behöver du hjälp så löser jag det! :wink:

Förstår inte varför Telenors personal inte kan ta fram e-sim åt en. Butikerna har bara fysiska sim och supporten kan inte e-posta QR.

Kan kolla imorgon när jag är på kontoret. Eventuellt så har jag någon i Sverige som kan hjälpa dig. Återkommer! :slight_smile:

1 gillning

Gärna (om de inte har löst det).

Det var innan jag gav upp och la mitt Telialiv i dina händer…:grin:

1 gillning

Låter som en mardröm!:joy:

3 gillningar